Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

14 Şubat '08

 
Kategori
Sevgililer Günü
 

“Sevgilim, seni seviyorum” diyebilenlere… Ama…

“Sevgilim, seni seviyorum” diyebilenlere… Ama…
 

Bir gün, eski bir günce yazıma yeni bir yorum geldi. Öyle dürüstçe yazılmış bir yorumdu ki! Yüreğim acıdı… Yaşayamadığıma mı, yorumu yazanın yaşayıp da kaybettiğine mi yanayım bilemedim.

Yazdıklarıma dalıp giden sevgili UFUKİZM; “…inanın bunların hepsini yaşadım ben ama yine de olmadı bulunca daha başka şeyler istiyoruz onu da alınca daha da başka şeyler istiyoruz yani hep istiyoruz sonunda savurganca harcadığımız aşkların hazin hatırası ile yapayalnız kalırız bir gün bir akşam üstü yanımızda kimsecikler olmaz ya da olması gerekenler yanımızdakiler değildir. Sevgilerimle” diye yazmış.

İtirafının dürüstlüğü yanı sıra, karşı cinsten olması da etkiledi beni sanırım. Oysa sevdikten, sevdiğini yitirdikten sonra kadın ya da erkek olmuş ne fark eder?..

Savurganca harcanıyordu evet aşklar… Hangi yaşta olunursa olunsun. Ve kaçan taraf kovalanıyordu. Kovalamak için değil, sevdiği için peşinden gideninse, hiç mi hiç kıymeti olmuyordu. Seviyordu ya, içten ve hesapsızca sunuyordu sevgisini, o yüreği güzel kadınlar ve belki de erkekler, karşısındaki de, kendine cömertçe sunulan bu sevgiyi, sıradanlaştırıp, ucuzca harcıyordu.

İletişim olanakları mıydı bu sıradanlaşmanın nedeni, yoksa “yürek”ler ucuzlamış, tezgaha mı düşmüştü bilmiyorum. Bildiğim, artık internet ortamında, bir erkeğin, hani şu “çet” ya da “an”lık ileti denen ruhsuz konuşmalarda, yüreğinin genişliğine göre, bir sürü hem cinsimle, anlık ve ucuz “sevgi” ler paylaştığı. Ve karşısındaki her kadının, bu paylaşımın sadece kendisiyle olduğunu sanması, o büyük yanılgıyı yaşaması.

Belki de “Dürüst(!) davranıyorum, saklamıyorum, karşımdaki de farkında başkalarıyla olan anlık iletişimlerimin, ben buyum ne yapayım” diye itiraz edenler vardır. Sevgiyi acımasızca harcarken, bu yaptığının dürüstlük olduğunu sanmak… Yıllar sonra bir gün, bir akşamüstü "yalnız" kaldıklarında, bu “dürüstlükleri” onları avutur eminim.

Sevgililer gününü kutladığınız, anne-baba, kardeş, arkadaş, dostlarınız yüreğinizi doldursun taşsın.

Ama sadece bir kişiye, “Sevgilim, seni seviyorum” diyenlerin; diyebilenlerin:

Sevgililer günü kutlu olsun!..

Sonsuz mavilerle.

 
Toplam blog
: 210
: 3227
Kayıt tarihi
: 29.03.07
 
 

Yazmak... Öyle güzel, öyle hoş ve öyle derin bir eylem ki!.. Olmazları bile oldurabiliyorsun. "Ke..