Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

07 Aralık '11

 
Kategori
İlişkiler
 

“Sevgilim beni benimle aldattı,” işte haklarınız

 

“Ben iyi bir mesleği olan 29 yaşında bir kadınım. Eşimden boşanalı iki yıl oldu.

Bir yıl kadar önce internette bir adamla tanıştım.

Tanıştıktan bir kısa bir süre sonra sık sık görüşmeye başladık. Ona aşık oldum.  

O da bana ‘Aşık olduğunu ve benimle evlenmek istediğini,’ söylüyordu.

Bir gün beni arayarak, ‘Acilen paraya ihtiyacı olduğunu ve alacağı parayı kısa zamanda ödeyeceğini,’ söyledi. Ben de kabul ettim.

Havale çıkartmak istedim. ‘Hayır havale olmaz, ben gelip alacağım,’ dedi. Ben de istediği yüklü parayı bankadan çekerek kendisine nakit olarak elden verdim.

Böyle davranması içime bir kuşku düşürdü. Ama aşktan gözüm hiçbir şeyi görmüyordu.

Arkadaşlığımız sırasında onu bazı arkadaşlarımla da tanıştırmıştım.

Bir gün bir kız arkadaşım aradı. ‘Sevgilin benimle görüşmek istiyor, ama ben reddettim, haberin olsun,’ dedi. Ben arkadaşıma inanmadım. Ama içime bir şüphe girdi.

Bir sosyal paylaşım sitesinde, farklı bir isim ve resimle sevgilime arkadaşlık teklif ettim. Hemen kabul etti.

Ertesi gün ‘Beni çok beğendiğini, biran önce buluşmak istediğini,’ söyledi. Ben de bu yalanı sürdürdüm. Bana söylediği aşk sözcükleri daha önce söylediklerinin aynısıydı.

İnternet üzerinden görüşmelerimiz bir hafta kadar sürdü. Sonra bir kafede buluşmaya karar verdik.

Dediği kafeye gittim. Sevgilim olacak adam o gün çok şık giyinmişti. Masada da bir de kırmızı gül vardı.

Beni görür görmez çok tedirgin oldu. ‘Burada ne işin var?’ diye sordu. Ben de ‘Senin ne işin var?’ dedim.

‘Bir arkadaşıyla iş görüşmesi yapacağını,’ söyledi.

Ben de ‘Senin iş görüşmenin ne olduğunu biliyorum. Beklediğin kadın benim. Sana kendimi farklı isimle tanıttım,’ dedim. Neye uğradığını şaşırdı.

Halen yalanlarına devam etmeye çalışıyordu. Ağlayarak oradan ayrıldım.

Sonra öğrendim ki, sevgilimin bana kendini tanıttığı isimle, gerçek ismi bile farklıymış.

Amacının hem benimle olmak hem de benden para kopartmak olduğunu anladım.

Ama onu halen seviyorum. Ne yapacağımı da bilemiyorum. Bana bir yol gösterin.”

***

Değerli okurum, internetten tanıştığınız birine, bu kadar güven duymadan önce daha iyi tanımanız gerekmez mi?

Umarım, aynı hatayı devam ettirip bu adamın yalanlarına yeniden kanmazsınız. Çünkü önemli olan yapılan hatalardan ders alabilmektir.

Bence gözünüzü açmanızı sağlayan arkadaşınıza da teşekkür etmelisiniz.

Duygularınızı kontrol etmekte zorlanırsanız bir uzmandan yardım alın.

***

İşte yapmanız gerekenler:

*Cumhuriyet Savcılığına, şikayetlerinizi anlatan bir dilekçe verin.

*Yaşadıklarınızı bilen arkadaşlarınızı tanık olarak gösterin.

*Elinizdeki delilleri dilekçenize ekleyin.

*Ayrıca bir maddi ve manevi tazminat davası açın.

***

*İşte size karşı işlenen suçla ilgili TCK Maddesi:

Madde: 157-Hileli davranışlarla bir kimseyi aldatıp, onun veya başkasının zararına olarak, kendisine veya başkasına bir yarar sağlayan kişiye bir yıldan beş yıla kadar hapis ve beşbin güne kadar adlî para cezası verilir.

***

Değerli okurlarım, mail yoluyla gönderdiğiniz soru ve görüşleriniz için çok teşekkür ediyorum.

Sizlere mutluluk ve başarı dolu günler diliyorum.

***

Cengiz Hortoğlu

hortogludorduncubakis@gmail.com

http://twitter.com/cengizhortoglu

 

 
Toplam blog
: 924
: 4123
Kayıt tarihi
: 20.11.10
 
 

CENGİZ HORTOĞLU Cengiz Hortoğlu Gaziantep'te doğdu. İstanbul Hukuk Fakültesini bitirdi. Serbest a..