Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

20 Temmuz '10

 
Kategori
Kitap
 

"SEVGİMİZ DANSÖZDÜ"

"SEVGİMİZ DANSÖZDÜ"
 

Müthiş cümlelerle anlatılmış bir aşkın günlüğünü buluyorsunuz büyük harflerle yazılmış bu kitabı okurken dostlar. Sevgili Pirmete büyük harflerin nedenini sormuş Yıldız AKYOL’a: “Aşkı ezber etmek ettirmek içindir büyük harfler. Hatim etmek gibi, yemek gibi, bağıra bağıra yazdığımın göstergesidir büyük harfler…” demiş genç yazar. Bakarmısınız cevaba.

Sevginin en saf ve en yalın halini okuyorsunuz sevgi dolu yürekten cümlelere dökülmüş kelimelerde, kendinizden de bir şeyler bularak. Hatta kadın severse işte böyle sever diyerek, sevgi budur işte diyerek… Kitabın arka kapağındaki minicik tanıtımda bile sevgiyi görmeniz mümkün işte o satırlardan bazı cümleler…

“Sen geldin çiçek açtı, ırmaklar daha bir coştu. Başka bir açıyor güneş artık yüzüme, kuşlar bile başka ötüyor. Biliyorum mevsimlerden bahar değil ama bahar oluyor mevsim sen gülünce. Sevgi diyor başka bir şey demiyorsun, iki damla gözyaşını ekliyorsun. İki damla gözyaşın süzülürken yanaklarından bakıyormusun gözlerime, biliyormusun nasıl eridiğimi, biliyormusun nasıl tükendiğimi? Oysa ki kaç kez denedim gözyaşlarını ellerimle tutmayı, kaç kez istedim sarılmayı, doya doya ağlamayı…”

Kataptaki satırlarında demişki Yıldız Akyol;

“Kıskancıyım benim olmayan aşkın sahibesi var sevdiğim adamın iki kadın bir erkek senaryosunu oynuyoruz başlık önsöz aynı oyuncular ve son söz farklı

ve başka bir satır…

“BULUŞTUĞUMUZ İLK GECE
ÇÖZÜM BULDUM SENİ
YORGUNLUĞU SATIRLARA DÖKERKEN
GEÇ BULUNMUŞ HAYALLER
VE ŞİMDİ YAŞANAN BİZ
YANİ HERŞEY SADECE SEN VE BEN…”

Vesta yayınlarından Nisan 2010 yılında yayınlanmış 200 sayfalık, günlük tadındaki SEVGİMİZ DANSÖZDÜ...

Sevgili Pirmete kadar şanslı değilim bu sevgi dolu satırları yazan yürekle tanışamadım ama; dostum sayesinde ufak bir not ile adıma imzalanmış bu kitabı okuma keyfini yaşadığım için mutluyum. Sevgili dost! İyiki bana bu kitabı ulaştırma zahmetine katlandın, iyiki bu kitapla tanıştırdın beni, iyiki vesile oldun. Teşekkürler.

Sevgili genç yazarımız Yıldız AKYOL; yolunuz açık olsun, sevgi hiç eksilmesin yüreğinizden, başarılar hiç bırakmasın sizi. Yeni kitaplarınızda görüşmek üzere…

Son söz yine kitaptan:

"Çizdiğin resim kalp atışlarında, Geride kalansa yalnızlığın, Ödediğin bedelse HAYATTA KALMAK..."

SEVGİYLE, SEVGİNİZİ HAKEDENLE KALIN DOSTLAR...

 
Toplam blog
: 184
: 2109
Kayıt tarihi
: 11.03.07
 
 

1974 Bremen doğumluyum. Hayatın Med-Cezir'lerle dolu olduğuna inanırdım; yaşaya yaşaya anladım ki ö..