Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

09 Nisan '12

 
Kategori
Gündelik Yaşam
 

“Sevişmek” dedim, neler oldu?

Son yazımda “Sevişmek istiyorum!” diye bir başlık kullandım, itiraf ediyorum ki özellikle kullandım! Yazının sonunda da durumu açıkladım, gerçi “maksat bir çeşit araştırma” falan diye…

Yazının baş karakteri köpek kızım Maia ve onun çiftleşme zamanı yaşadığı sıkıntılardı…

Şimdi gelelim nacizane minik araştırmamın sonuçlarına:

  • Bir kere şekerim, aklı başında olan insan yazıdaki ironiyi çok iyi kavrıyor!
  • Yazıyı tam okumadan yorum yazan insanlar mı vardır, yoksa okuyup da anlamazlar mı? İşte, burada kararı siz verin:

“Allah cezanı verecek!” diyor biri, bir diğeri “Zoofili” olmakla itham ediyor…

Kullandığım fotoğraf pek sıradan bir kadın ve bir erkeğin görüntüsünü resmederken “Böyle fotoğraflar koymak yakışık almıyor: Namaza dururken aklıma getirmeye utanmıyor musunuz?” diyor!

Bir diğeri halkı .pusluğa ittiğimi söylüyor, bir başkasını ise fütursuzca diyor ki: Hoş bir hatun diyordum sizin için ama beklentiniz farklıymış!

  • Bu arada, ne zamlar konusunda, ne de eğitim sistemi konusunda yazdığım yazıların okunma oranı bu “Sevişmek istiyorum!” yazısı kadar hit almadı!
  • İşin bir de ilginç tarafı var ki: “Bunca zamlar, bunca sıkıntılar varken siz ancak uçkurunuzun peşindesiniz!” ve hatta “Zaten sizin gibiler yüzünden bu ülke bu hale geldi!” diyenler epey oldu…
  • Facebook’da arkadaş olmak için bekleyen bir sürü onay bekleyen yirmili yaşlarda ve profil resimleri atletli gençlerle doldu!
  • Mail kutum ise “Pek sağlıklıyım, gizlilik prensibim, sizinle sevişmek isterim!” tarzı maillerle doldu taştı! (Nasıl bir özgüvense, artık?)

Hey allahım, bu yazı bir köpeğin çiftleşme isteği ile ilgiliydi ki bir canlıdır, Yaradan’ın yarattığıdır; hani Yaradanı severdiniz Yaradandan ötürü?

Hattı zatında bir erkek kadar bir kadın da sevişmek ister; yoksa bu olumsuz yorum yazan erkeklerin eşleri sevişmek istemezler de adamlar zorla tecavüz mü ederler?

Ya da başkaları ile mi sevişirler?

Ama… Erkek kadar kadın da sevişmek ister yaa…

Yaradan böyle yaratmış: Hormonlarımız var; yok saymak hem tıbba, hem insana ve her canlı varlıklara hem de Yaradana ve elbette ki evrensel düzene karşı çıkmak değildir de nedir?

******

Namaz zamanı aklına o resim gelecek diye beni suçlayan kişi: Kardeşim, benden sana tavsiye, boşo boşuna namaz kılma, vallaha!

Hem internete gir, hem “Sevişmek istiyorum!” başlıklı yazıyı oku, sonra da “Zındık seni!... Namazda aklımı çelecek resimler koyuyorsun!” de!...

Namaz kılarken aklına askılı bluzlu bir kadın ile bir yanı başında duran erkek resmi geliyorsa, kılma zaten o namazı, arkadaşım, kılma!

******

Yaradanın yarattığı şekilde yaradılışını kabul etmek daha büyük bir ibadettir!

En azından, adabınca, onurunla, durumun özelliği ve saygınlığınca yaşarsın!

Öyle tecavüzdü, eşek ve keçilerin dahi ırzına geçişti, her gördüğün dişi cinse musallat olma, efendime söyleyeyim, hasbel kader her gözü üzerine düşen dişi cinsin sana işve ve cilve yaptığına inanışındı, filan…

Bunları yapmazdın be kardeş, en azından!

******

Hem de, kendi karına, kendi kızına, bir nevi, işkence de yapmazdın!...

Anlaman zor, kardeş, biliyorum.

Ne diyeyim; Allah akıl-fikir versin!

******

Yazıp-çiziyoruz, en basit kelimeler ile en basit hali ile anlatıyoruz ama olmuyorsa olmuyor; biz utanıyoruz “Yetemiyoruz” diye, utanmadan ahkam kesip, ona buna saldırmaktan hicap duymayanlar, maalesef, çoğunlukta!

******

Zombi yürüyüşü yapıldı, yetkililerce onaylı, sonrasında, efendim, bazı insanlar ürktü diye yürüyüş iptal edildi…

Haberin altında yorumlar: Zombi yürüyüşü yapacağına zamlar için yürü!

Hey allahım, zamlar için sanki yürüyüşe onay veriliyor, hükümet sanki eleştirilebiliyor, HES’ler için bile karşı durulamıyor, eğitim sistemi değişikliği için onca karşı duruşlar sanki panzerlerle engellenmiyor; öğretim üyeleri ve profesörler polis tarafından püskürtülmüyor!

Üniversite öğrencilerinin “Parasız eğitim” diye yaptığı yürüyüşlerde, sanki, binlerce kişi fışkırtılan gazlardan etkilenmiyor, yüzlerce genç, sanki, gözaltına alınıp, yargılanmıyor, yargıları infaz edilmiyor!...

******

Ve, ne büyük ironidir ki; bir Zombi yürüyüşü dahi engelleniyor ve elini hiçbir taşın altına koymayıp da, internette ona-buna laf yetiştirme cesareti bulan insanlar hem ona hem buna laf yetiştirerek kendilerini pek de önemli birer birey olarak görüyorlar!

“Zamlar için neden yürümediniz?”

******

Yazıyoruz, siz yoksunuz, yürümeye çalışıyorlar ama yine siz yoksunuz!

Su fışkırtıyorlar, coplanıyorlar, gözaltına alınıyorlar, içeri tıkılıyorlar, siz yine de yoksunuz!

Sonra…

Bir “Sevişme” yazısı çıkıyor, hepiniz buradasınız!

Ya da “Neden zamlar için yürümüyorsunuz?” diye ne kolay eleştiriyorsunuz!

Yahu, zamlar için yazılan yazıları okuyup da, destek vermiyorsunuz!

Kendinizi, çocuklarınızı eyleme yönlendirmiyorsunuz ve ille ki birilerinden birşeyler bekleyip bir de, üstüne üstelik, suçluyorsunuz!

******

Sahi, zamlar için siz ne yaptınız?

Bir yürüyüşe katıldınız mı? Mesela, 4+4+4 için itirazınız oldu mu?

******

Korktunuz mu yoksa?

Yoksa, koltuğunuzdan mı kalkamadınız?

******

Bu arada, yirmi yaşında bir oğlum var, özellikle son yazımla ilgili, okuduğunu anlamadan yorum yapanlara karşı acayip gerildi!

“Ne diyor bu sana anne?” tarzında tepkilerine “Amannn, oğlum, herkes anladığı kadardır…” deme durumunda kaldım.

Baktım sindiremiyor, oğlum, dedim, cahil ile tartışmaya girersen aynı kulvarda olursun, onu ciddiye aldığın sürece sen küçülürsün o büyür.

******

Oğlumu, elimden geldiğince medeni yetiştirmeye çalışıyorum, sahi, siz ne yapıyorsunuz?

 

http://twitter.com/Gulgunkaraoglu

gulgun_2006@hotmail.com

 

 

 
Toplam blog
: 1269
: 1343
Kayıt tarihi
: 18.09.07
 
 

İzmir, 1963 doğumluyum. Dokuz Eylül Üniversitesi İngilizce bölümü mezunuyum ve özel bir şirkette ..