Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

09 Kasım '06

 
Kategori
Aşk - Evlilik
 

“Sevmiyorum” un cevabı

“Sevmiyorum” un cevabı
 

Binlerce kelime söylenebilir. Uzattıkça uzatılabilir kelimeler. Ama bazen bir kelime bir kitaba denk. Orhan Veli yanılmış olmalı. Nerden saysam hep bir kelime. Ne bir fazla, ne bir eksik.

Yıkımsa yıkım, başlangıçsa başlangıç. Nerden baktığına bağlı. Ne kadar emek sarfettiğine. Benim için bu seçim, bu bakış , hep o kelimenin öncesinde oldu. Diyene inat kendimi düşünmeden atmıştım adımımı.

Dedim ya topu topu bir kelime. Sizde benim gibi yürüyenlerdenseniz şayet, yıkımda olsa sonucu, yalnızlık Brütüs’ le seyahate yeğ olsa gerek.

O gün onda gülümsemenin en kalleşini görmek istemiyorsan eğer, arkanı dönmelisin düşünmeden. Yüzünü önde tutmanın zamanıdır. İşte o sessizlik, o kelimenin tek cevabıdır.

 
Toplam blog
: 3
: 1900
Kayıt tarihi
: 16.08.06
 
 

1972 İstanbul doğumluyum. Özel bir şirkette endüstri mühendisi olarak çalışıyorum. Küçük fakat birbi..