Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

10 Mayıs '17

 
Kategori
Deneme
 

Âşık’ın Aşkı!

Âşık’ın Aşkı!
 

Âşıkların anlaşılması zordur derler ama şükür anlaşabildik…

“Aşkı nasıl bulduğunu?” sordum…

Âşık:

Hz.Musa gibi Firavun ve yandaşlarını ikna için elimin beyaz olmasını ve Tılsımlı bir Asa’ya sahip olmayı arzu etmedim.

Hz.İsa gibi arkadaşlarını ikna için gökten sofra da istemedim.

Bilgi ve teknolojinin geldiği bu noktada gerek de yoktu.

Kayıtsız şartsız tüm hücrelerimle iman ediyor, kalbimle tasdik ediyordum.

Hani Sevdiğinizle sohbeti ilerlettikçe yeni özelliklerini, güzelliklerini öğrenir Sevginiz kat kat artar ya…

Ben de onu istedim:

“Allah’ım Seni daha iyi tanımak,

Seni daha çok sevmek için bana güzelliklerini göster…

Görebilmeyi de nasip eyle.”

Hiç beklemediğim anda, beklemediğim yerde Rabbimin Güzelliği tecelli etti…

Onu görüp tanıyınca Rabbimin Güzelliklerinin Mucize Olduğunu anladım şükrettim.

Hayranlığım, sevgim daha da arttı…

O ne güzellik, zarafet…

Tertemiz dokunulmamış Sevgiler…

Şükürler Olsun Rabbim..."

Yani:

Her şeyi sahibinden istemek…

Bu anahtar benim de tılsımım oldu… Şükürler olsun Rabbim…

 
Toplam blog
: 48
: 172
Kayıt tarihi
: 15.01.14
 
 

Okur, yazar, gezer, resimler... ..