Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

27 Temmuz '10

 
Kategori
Magazin
 

"Size inanılmaz inanıyorum"

"Size inanılmaz inanıyorum"
 

Sıfır hata...


Yüce tanrımız; "ailemizde hiç sanatçı yok, ben de zaten zorla sanatçı oldum" diyen bu kişiyi doğal yaşam ortamından alıp bizlerle tanıştırmış, hatta bahşetmişti...

- Ne günahımız varsa?

Şimdi aşağıda onun özlü sözlerinden bazılarını okuyacaksınız.
Kolay gelsin:

<ı>
<ı>"Beni çok iyi bilen, çok iyi bilir"

"Benim duvarda resmim, alemde ismim var"

"Saygıda sıfır hatayla oynarım"<ı>
<ı>
"Felsefik konuşmayacağım, kendimi zor tutuyorum"

<ı>''Ramiz Dayı yokken biz konuşuyorduk''
<ı>
"Ben bir aynayım, kim bana nasıl bakarsa bende kendisini öyle görür"

"Ben yıkılmam. Ben yıkılmam, yıkılmamya, ciddiyim"

"Bizim arkamız sağlam hamdolsun"

***
<ı>
<ı>"Bir şey yapacaksam 10 a kadar sayıyorum, ondan sonra yapıyorum"

"Kimse paniğe kapılmasın biz sadece saçımızı öne doğru taradık"<ı>

"En azından küpe takmıyorum"
<ı>
"Yavuz'u severdim, Yavuz'u çok severdim. Gerçi evlenmiş"

"Benim yaşadığım gerçekler, bazılarının kurduğu hayallerden daha gerçek"

"Sizin farkınızda olmadığınız birçok şeyin ihtisasını yaptım ben"

"Tarkan'ın son albümünden tatmin olmadım"

<ı>***

<ı>"Aşk varsa kalbinde; koyun sana yar gelir, aşk yoksa kalbinde yar sana koyun gelir"

"Ben kıskanç bir delikanlıyım, Aslında mini etek kendisine çok yakışıyor. Mini etek giyiyor ama ben yırtmaçlısına kızıyorum"

"Benim sevdiceğim olacak avrat; böyle taşı sıkmalı, suyuna ekmek banmalı"

"Bizde karılara ikinci sınıf insan muamelesi yapıyorlar"

''Benim olduğum yerde ya dansöz elbisesi giyeceksin ya da mekana girmeyeceksin''

***

''Şan ve şöhret baldan tatlı, kılıçtan keskindir. Önemli olan o tadı alabilmektir"

"Biz sektöre girerken, 'şan ve şöhretin peşinde değiliz, adamlığın peşindeyiz' dedik"

"Türkücülerin içinde en kültürlü olan benim. Çoğu ilkokul mezunu ama ben liseyi bitirdim"

"Benim arkamdan atıp tutmasınlar, benimle yüzyüze konuşsunlar. Yani face to face"

***

"Bizim de kendi müziğimizle, yani halk müziğiyle oraya (Eurovision'a) gitmemiz gerekir. Kenan Doğulu bu gerçeği gördü, batı soundlu şarkısına zurna ve mendil koydu. Ama o fotoğraftaki Kenan Doğulu değil ben olmalıydım. Çünkü en genç ve en Avrupai duran benim. Bu yüzden önümüzdeki yıl Eurovision'a talibim. Teklifimizi sunacağız"

"Beni podyumda çok beğenmiş abilerimiz sağolsunlar. pek çok teklif aldım. Bundan böyle müziği bırakıyorum, beni artık podyumlarda göreceksiniz''

***

"Eğer ruhlarımızı ortaya koyacaksak; senin ruhun ve benim ruhum ortaya gelecekse, Alllah'ıma yemin ederim ki senin ruhun, benim ruhumun önünde oturur diz çöker"

"Ben kendimi Allah'a teslim etmişim. Bizimle oynayan Allah'ıyla oynar. Bize savaş açan Allah'a savaş açmış olur"

"Allah bir tanedir. Allah yönetendir. Bizler figüranız. Herkes kendi rolünü oynayacak, kimse yönetmen olmaya kalkmayacak"

***

<ı>"Her şeye güle güle, böyle laçka bi toplum olduk"
<ı>
"Aydını olmayan millet ekinsiz toprak gibidir"

<ı>"Benim koyunum bile Avrupa'nın koyunundan daha farklı bakıyor''
<ı>
"1071'in bizlere çok şey anlatması lazım, 1071'i iyi inceleyemeyen 1071'i iyi resmedemeyen bugünü de anlayamaz"

"Bu bir savaştır ve benim de bu savaş filmindeki rolüm sakat sinektir"

"Ne demiş Atatürk, 'yurtta sulh, barışta sulh'"

***

"Menfi siyasetin zulmetli gözlükleri ile bakan maalesef hakikati yalan, yalanı hakikat, meleği şeytan, şeytanı melek görür. Peştamallı olan kişiyi de maalesef peştamalsız görür..."

"Geleceğimiz için, çocuklarımız için, Avrupa Birliği için, Mustafa Kemal'in söylediği muasır medeniyetler çizgisine erişmek için, ülkemizi yarınlara taşıyan insanlar olduğu için AKP'yi seçtim"

<ı>"Size inanılmaz inanıyorum"<ı>

***
<ı>
<ı>"Bana bunu yapanı önce annesine, sonra kız kardeşine, sonra da yüce Türk divanına havale ediyorum, edecegim. Evet, daha etmedim, edecegim"<ı>

***

İşte böyle...
Daha var, dahası da var ama "bu kadar da olmaz'" diyerek onları yazmadım.

Dünyada ilk kez ingilizce türkü yapanın kendisi olduğunu söyleyerek dinleyenlerine, <ı>"hey yavrum hey, analar neler doğuruyor" dedirten bu güzide insan görüldüğü gibi vecizeleriyle de ünlü(!)

Ortaokula kadar sadece bisküvi ile beslendiğini söyleyerek yaşama keyif ve sevincimizi altüst eden bu değerin bir de, "Benim olmazsan taciz ederim(!)" adlı şarkısı bulunmakta.

Müthiş insanın başarı örnekleri bu kadarla da sınırlı değil. Çıkardığı sesler ve halka malolmuş vecizelerinin yanı sıra podyumlarda da yürüyebiliyor.

Ayrıca kendisinin ülke siyasetinin içinde olması gerektiğinin işaretini, <ı>"Halkın idolu Robin Hood olacağım. Başbakanlıktan, liderlikten bahsediyorum" sözleriyle veriyor. (Bu konudaki ünlü bir deyişi de, <ı>''Ben iktidarın değil halkın yalakasıyım'' şeklindedir)

"Ben idolojimi makara kukara konusu ettirmem" diyerek de ciddiyetinin altını çiziyor.

<ı>Son olarak, "Halk için, hak için, millet için, daha demokratik bir Türkiye için yüreğimizden geçen isyanlarımızı notaya döktük" diyerek kendi deyimi ile; <ı>'ülkemizin bir daha antidemokratik hadiselerle karşılaşmaması için' yaptığı besteyi gösteriyor. (Bu bestenin güftesine bu blog hariç her yerden ulaşabilirsiniz)

"Akraba evliliği çocuğu" olduğunu da belirten bu yeteneğimiz kim mi?

- Evet, o...

 
Toplam blog
: 660
: 862
Kayıt tarihi
: 15.04.08
 
 

Atatürk, cumhuriyet ve Türkçe sevdalısıyım. Hayatımda hiçbir konu veya olay karşısında 'keşke' de..