Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

16 Ağustos '10

 
Kategori
Şiir
 

"Soğuk İşliyor..."

"Soğuk İşliyor..."
 

(Fonda çalsın şimdi okurken… Cem ADRİAN_ Aşk bu gece şehri terk etti…)

Bu duygunun adı yok tamam dediğin gibi,

Ya zaman dediğin?

Daha çok kanatlandıran mı?

Ayaklandıran?

Ya da bir şemailiyle yere bastıran mı?

İçim bir garip dediğimden beri…

Yaklaştıkça yaklaşıyorum…

Biraz daha yaz…

Yaz diye mırıldanırken…

El manadan mecazı konuşurken,

Ve ben şaşırmışken,

Ve şahitliğe başlarken duvarlar…

Suçsuzdum kuş, kelebek, papatya ve daha yaşam kısaları,

Belki de…

Belki de merhabalarımız gölgelerimizde sınırlıydı…

Ben tutamadım artık gideceğin kaygıları…

Uslanmış gibi yaparken…

Sen gönlünü zaten sırtlanmışsın…

Tutunacak kadar suçumu yüklerken gözlerime,

Eğri görmeye başladım yaşlarımı,

Ne kalabalıktı gözlerime…

Sen isen ıslandıkça,

Ne yapsan bilmiyorum…

Haberini – selamını alamıyorum şu zamanlarda…

Hüzün bir yandan gelirken ben en başlardan özlüyor…

Üşüyen ellerimin buzunu bir kırsan…

Biz böyleyken;

Soğuk içime daha bir işliyor.

‘LaL

 
Toplam blog
: 102
: 654
Kayıt tarihi
: 07.06.10
 
 

1984 İzmir doğumluyum. Süleyman Demirel Üni. - Bilgisayar Programcılığı mezunuyum. Şiir & Deneme ..