Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

10 Mart '12

 
Kategori
Şiir
 

"Sol yanımdaki boşluk"

"Sol yanımdaki boşluk"
 

"Hayır, ben kinci biri değilim... Sadece canımı acıtan insanların hiçbir şey olmamış gibi hayatlarına devam etmelerine dayanamıyorum!"


Gelecekle bugün karışır birbirine kilitlenince

Sen benim geleceğimdin

Nerden bileyim geçmişim de olduğunu.

Hiçbir şeyden memnun olmayıp

Söylendiğin anlar gelince aklıma

İki damla gözyaşı düşer sineme

İşte o an anlarım gerçekten yokluğunu.

Ve iki sevgili görünce birbirine sarılmış

O zaman hissederim sol yanımdaki boşluğunu

Ne zaman ki gözler dalar uzaklardaki sevgiliye

İki çift dökülür gelir dile

“Seni özledim”

Karşıdan bir yankı beklersin

Gelmeyince söylenir söversin

Dönmez o ses bir türlü

Sitem etsen de sevdiğine…

Neden yoksun ki yanımda

Neyleyim sensiz hayatı

Gerçek bu ise istemiyorum

Düşler de yanımdasın hiç değilse

Gelmesen de isyan ediyorum..

Ayaklanma çıkarıyor bedenim

Karşı koyamıyorum kalbimle beynime

Hangisi galip gelirse

O yöne gidiyorum…

Galiba duygularım ağır bastı

Onca şeye rağmen kendimi hep yanında buluyorum…

Kov beni yanından , yüreğinden kovduğun gibi

Ama bil ki seveceğim seni inadına düşlerdeki gibi…

(CYLN)

 
Toplam blog
: 56
: 458
Kayıt tarihi
: 27.01.11
 
 

Şiir yazmayı, edebiyata olan ilgimden kaynaklı düz metin yazmayı çok seviyorum. Duyguların yazıya..