Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

02 Ocak '13

     
    Kategori
    Şiir
     

    'Son'bahar dileği

    Kayan yıldızdan değil bu defa ,

    Düşen yapraktan diledim seni bu sonbaharda.

    Hangi mevsim gelmiştin ki bana şimdi gelecektin

    Mevsimlere adını versem mesela , gelirmisin bana.. 

    Rüzgara benzetmelerimde boşa

    Sen esmezsin ki bana..

    Yağmur desem sana,

    Bana inat yağmazsın yıllarca

    Tek damlan düşer diye dudağıma..

    Sen benim sonbaharı sevdiğimi bile bilmezsin aslında..

    Hüznünde kendimi buldugum mevsimi nereden bileceksin.

    Düşen her yaprakta seni diledim boş bir umutla..

    Keşke gelsen en azından bu 'SON'baharda..

     
    Toplam blog
    : 1
    : 113
    Kayıt tarihi
    : 02.01.13
     
     

    1988 İzmir doğumluyum.. Maliye bölümü mezunuyum.   ..