Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

23 Nisan '10

 
Kategori
Deneme
 

"Sorun sende değil bende" lafı bir kaçıştır aslında

"Sorun sende değil bende" lafı bir kaçıştır aslında
 

Filmlerde çok duyarız. “Canım, sorun sende değil bende. Sen daha iyilerine layıksın . Ben seni hak etmiyorum, seni mutlu edemiyorum. Kısacası yanına yakışmıyorum, ama inan sorun sende değil, bende.”

Yabancılardan hiç duymadım “I was the problem, Not You, sorun bende, sende değil.”lafını.

Bir ilişki normal gitmiyorsa, bir taraf ayrılmak istiyorsa, karşı tarafa “sorun bende, sende değil.”der.

Bu normalde, sen iyisin, güzelsin, mükemmelsin ama ben bu ilişki işini beceremiyorum, sorumluluk altına girmek istemiyorum, daha evlenmek için erken.”anlamındadır.

Genelde “sorun bende, sende değil lafı söylenirken, ilişkide üçüncü bir bayan ya da erkeğin olma ihtimali de vardır. Kadın ya da erkek her neyse uyanık olursa, ilişkide bulunduğu insanı basma ya da cep telefonu ile yakalama ihtimali de olabilir.

Peki neden erkekler daha çok ilişkiden kaçıyorlar?

Çünkü ilişkinin ilerleyen aylarında bağlanmaktan korkuyorlar.

Emre Altuğ’un “Sizi seviyorum” filmini izledim. Sevgilisi, başka kadınla yakalıyor. Bayana açıklama yaparken, “erkekler böyle şeyleri yaparlar, güzelliklerden uzak kalmazlar.” gibi açıklamalar yapıyordu. Tabiî ki kız, ağlayıp evi terk ediyor. Kız kendisinin mükemmel olduğunu, ama erkeğin sorunlu olduğunu düşünüyor.

Peki Sorun Ne?

Sorun erkeklerde ki bağlanma korkusudur. Sorun budur, ama çözümü de zordur.Kızlar, hayal kırıklığına uğramamaları için, sorumluluktan korkan erkeklerden uzak durmaları gerekir.

Ama bunu yapamazlar, giderler yine onlara bağlanırlar. Film de bu konudan da bahsediliyor.

Bayanlar, erkeklerin kendilerini rahatlatmak için söyledikleri "Sorun bende, sende değil yalanına, inanmamaları, biraz da ilişkiye başlamadan önce, kendilerini sorgulamaları gerekir." düşünüyorum.

 
Toplam blog
: 718
: 2690
Kayıt tarihi
: 13.07.06
 
 

Tıp alanında doktor olarak çalışmaktayım, beyin cerrahi uzmanıyım..