Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

13 Aralık '19

 
Kategori
Haber
 

“SOSYAL MEDYA EĞİTİMİ”

“SOSYAL MEDYA EĞİTİMİ” Bazen hocam bir proje yapmak istiyoruz bize ne önerirsiniz işte Valilikler Belediyeler size önerim Sivil Toplumun Kapasitelerini geliştirmek için Sosyal Medya Eğitimleri yapınız. Ben yaşadığım ve tecrübelerimden bir kuble sunayım.

 

Sosyal Medya Sosyal Medyada varız ama o kadar çok paylaşım var ki şu Recep İvedik’in Amale kaynıyor repliği sanki boş değil. Hangi zamanlarda paylaşım yapılmalı cümle seçimleri dikkat çekme yöntemleri eğitimlerle anlatıla bilinir.

 

Blog sayfalarımız. Sosyal Medya evet değerlendirile bilinir zaten bizde öyle yapıyoruz 2 tane Blog sayfamızda var bizde hem kalıcı olsun hem de aramalarda göründüğü için Blog yazılarımıza devam ediyorum.

 

Bir gün kariyer nette yazı okuyorum orada bir iddianız varsa ya İnternet Siteniz yâda Blog yazılarınız olsun diyordu   bende o zaman ha dedim doğru yoldayız ama biz bu tecrübeleri zamanla öğrendik daha ’da öğreneceklerimiz var.

 

Youtube Kanalımız. Youtube’de eski Radyo TV Programları Dernek’teki Seminerler ve bazı konuşmalarımız var onuda geliştireceğiz. Mustafa Bügelek abimiz bize danışmanlık yapacak.

 

Gazete Haberleri. Faaliyetlerimizi Basın bülteni haline getiriyoruz ve Ajanslara ve Gazetelere Haber Sitelerine gönderiyoruz ama ben istediğimiz duruma gelebildiğimizi düşünmüyorum. Gazeteler nasıl Haber yapar bizim önceliklerimiz Gazetelerin öncelikleri hangi olaylar durumlar Haber değeri taşır biz bunları deneme yanılma yoluyla öğrendik. Bir sürü Basın açıklamaları gönderdik ve yayınlanmadı biz o zaman bu işin farklı yönleri ’de olduğunu düşünmeye sorgulamaya başladık alın size bir etkinlik gerçekten niyeti olanlar değerlendirir çağıracaksın bir uzman bizde öğreneceğiz yoksa biz düşe kalka yürüyoruz ama neden koşarak yürümeyelim.Salih Arıkan, Tel: 0506 514 96 93

Youtube Kanalımız;

https://www.youtube.com/channel/UC6e_zHfBdXzVrSu3PmdJiOg/playlists

 

 
Toplam blog
: 1156
: 67
Kayıt tarihi
: 17.11.16
 
 

1977 Manisa Akhisar'da doğdum. 1986 İzmir Bornova İzmir Körler Okulu'na başladım. 1997 İzmir Karaba..