Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

12 Ocak '10

 
Kategori
Ben Bildiriyorum
 

"Soul Kitchen" bir Fatih Akın filmi!

"Soul Kitchen" bir Fatih Akın filmi!
 

Harika bir filimdi !!!


Fatih Akın ile bazı yazılar okuyordum, aldığı ödüller, çok iyi bir yönetmen olduğu ile ilgili ama hiçbir filmini görmemiştim. Sinema salonunda ben de dahil dört kişi vardı!

Van Gogh yoksulluk, çaresizlik içinde ölürken, şimdi trilyonlar ödenen tabloları olduğunu o acıları çekerken yaşasaydı!

Neden, kaliteli, emek verilmiş, güzel filmler, insanlar, olgular yerine kalitesiz ve ucuz olana bu rağbet?

Neyse bu ayrı bir yazı konusu!

Gelelim filime" Soul Kitchen" biri hapishanede olan iki erkek kardeşten birine ait, fakat işletme ve gidişi pek parlak değil, sonra çılgın ve işinin piri bir aşcı ile şaha kalkıyor, olup biten olaylar zinciri, gene bizim çok iyi bildiğimiz, dilim varmıyor ama akrep gibisin kardeşlerden biri " Neumann" üç kağıt yaparak, restaurantı, arsası için eline geçiriyor, ama su yolunu bularak, herşey adaletli bir biçimde sonlanıyor. Filmin mesajı hayatın içinden "Hayat siz başka planlar yaparken, başınıza gelenlerden ibarettir". Benim hayatım aynı böyle devam edip gidiyor, ya sizin hayatlarınız?

Lutfen böyle kaliteli yapımlara destek olalım, emeğe, insanların hayallerine saygılı olalım, bu film belki de sizin hayatınız kimbilir?

Süperdi !!!

 
Toplam blog
: 258
: 2037
Kayıt tarihi
: 09.11.06
 
 

Ben İngilizce öğretmenliği yapan yurdum insanıyım. Yalnız öğrencilerim yetişkin arkadaşlar. Devlet m..