Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

15 Mart '19

 
Kategori
Aile
 

“Süresiz Nafaka Zulmü Bitsin”

Ben Salih Arıkan. 2009 yılında evlendim. 2013 yılında boşandım. 600 lira nafaka ödüyorum. Aynı zamanda birlikte biriktirdiğimiz borçlarıda krediyle ödedim. Şu anda ek hesabım ve kredi kartı limitim bitti. Bu gün maaşımı alamadım. Maalesef kredi çekeceğim ve hem borçlarımı ödeyeceğim hem de nafaka ödemeye devam edeceğim. Borçlarımı borçla ödeyerek bu güne geldim ödemeler dengem bozuldu.

Süresiz nafaka bitsin ki hayatımıza yeniden çeki düzen verelim. Birçok hanımefendiyle görüştüm süresiz nafaka yüzünden benimle evlenmeyi kabul etmediler. Zaten son kredimi de çektim mi evlilik işleri suya düşecek neden. Çünkü beş altı yüz lira kredi altı yüz lira nafaka bin lirayla da zorunlu ihtiyaçlar. Bin liraya yakın parayla ev geçindirmek mümkün olmaz. O yüzden evlilik işi artık mümkün değil. Zaten 42 yaşındayım. Beş yılda çekeceğim krediyi ödeyeceğim. Bari başka hayatlar zarar görmesin bu süresiz nafaka zulmü bitsin. Tüm etkili ve yetkilileri göreve çağırıyorum.

Salih Arıkan, 

Tel: 0506 514 96 93

 

 
Toplam blog
: 1156
: 67
Kayıt tarihi
: 17.11.16
 
 

1977 Manisa Akhisar'da doğdum. 1986 İzmir Bornova İzmir Körler Okulu'na başladım. 1997 İzmir Karaba..