Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

02 Ağustos '08

 
Kategori
Şiir
 

"Tanımıyorum öyle birini"

"Tanımıyorum öyle birini"
 

Biri sordu bana geçen gün seni...
Nasıl , görüyor musun, ne yapıyor "o" ? dedi...

Bilmem nedendir... ya o an anımsayamadığımdan,
Yada artık anmaya adını, dilim varmadığından...


Durdum, şöyle bir düşündüm "o" derken ben de ismini...
Döndüm ona dedim ki; senin "o" dediğin kimdi?... anlayamadım ki kast ettiğini.


Şaşırdım ben bile, o an dediğime...
Düne kadar bütünleşmemiş miş gibi yaşamım, sadece o iki hece ile..


İsrarla bir cevap bekledi benden...
Soran gözlerle bakarken hala yüzüme.


" Tanımıyorum" dedim...
Tanıyorsam da hatırlamıyorum...ben "o" dediğini...
Bu kadar sorduğunun cevabı..işte böyle...


Baktı yüzüme tuaf tuaf.
Çokca buruk, pek de dediklerimi umursamayarak...


"Şaşma" dedim bu kadar.
Beklendi bu aslında...

*İnsan hiç bir şeyi elinde tutamaz, sonsuza kadar,
Ne gücü...
Ne güçsüzlüğünü...
Ne de yüreğini...


İlgisizliğin çölüne düşünce duygular...
Yitiriliyormuş aşk...



Sevgi ve ışıkla,
Ayna



*Louis Aragon'un "Mutlu Aşk Yoktur" isimli şiirinden alıntıdır

 
Toplam blog
: 268
: 1969
Kayıt tarihi
: 15.09.06
 
 

Var olan her oluş ve bozuluş hakkında gözlem, tahlil ve sonuca varma sürecindeki yolculuğumu, siz..