Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

21 Kasım '10

 
Kategori
Ben Bildiriyorum
 

"Tanju" Bey yorumunuza teşekkür ederim!

"Tanju" Bey yorumunuza teşekkür ederim!
 

Ben Erkek Değiliiiiiiiiiiiiiiiiiiiim !


Değerli MB yazarları arkadaşlarım, eleştirirken mangalda kül bırakmayan, yalnızca kendini ve kendi yazılarını gökyüzüne çıkaranlar, benim küçük bir ricam olacak; lutfen bana sürekli "Tanju bey yorumunuza teşekkürler" demeyiniz. Ben sizin yazılarınızı okuyarak, beğenimi sunuyorum, karşılığında bu yorum yapan arkadaşım kim? Ne yazıyor, ben de onun yazılarından birini ya da birkaçını okuyup, yorum yapayım demiyor musunuz?

MB'de olup, kendini araştırmacı gazeteci ve yazar gören arkadaşlarımıza küçük bir kıssadan hisse öyküsünü anımsatmak isterim.

Çok sıcak bir günde sineğin teki, bir su birikintisinin üzerinde yüzen bir saman çöpü görmüş ve üzerine konmuş, saman çöpü yüzdükçe sinek kendini kaptan-ı derya zannetmiş !!!

Öykü bu. Anlayana sivri sinek saz, anlamayana davul zurna az demiş atalarımız !!!

Araştırın, merak edin, okuyun, beğenirsiniz, beğenmezsiniz eleştirinizi yaparsınız ama doğru bilgi edinerek.

Bu adım ile ilgili son yazımdır. Lutfen bana Tanju Bey demeyin...

 
Toplam blog
: 258
: 2037
Kayıt tarihi
: 09.11.06
 
 

Ben İngilizce öğretmenliği yapan yurdum insanıyım. Yalnız öğrencilerim yetişkin arkadaşlar. Devlet m..