Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

27 Eylül '11

 
Kategori
Şiir
 

(Tehlikeli sulardaki baştan çıkarıcı) siren

(Tehlikeli sulardaki baştan çıkarıcı) siren
 

dümeni sana kilitlenmiş

pusulasız bir gemiyim kollarında

kayalardan sakın beni

 

ne rüzgarın dinmesi korkum

ne de hırçın dalgalar

kollarını açıp salmandır ancak

beni karanlığın koynuna

 

öpüşlerinle uyut beni

sarılışınla ısıt

dolansın saçlarımda parmakların

terime karışsın terin

 

mıhlanmış aklıma teninin coğrafyası

kokunun istilasında şimdi ciğerim

nefes alıyorum içimde sen

veriyorum dışımdasın

 

fatihini bekleyen

ıssız bir ülkedir yüreğim

gel, beni kuşat gülüşünle

yoluna serilsin günlerim

 

rotası sen bir gemiyim yollarında

sensizlikten sakın beni

aç tenini demirleyeyim

soluğumu kesen koylarında 

 
Toplam blog
: 20
: 861
Kayıt tarihi
: 05.01.08
 
 

Doğayı ve üzerindekileri seven, az dostu çok arkadaşı olan, yaşamda acelesi olmayan, ..