Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

31 Temmuz '15

 
Kategori
İlişkiler
 

Tek sorunum evlenememek, hatam nerede

“34 yaşında bir kadınım. İşimde çok başarılıyım.

Benim tek sorunum evlenememek. Bir an önce evlenip bir aile kurmak ve en önemlisi anne olmak istiyorum, bunu başaramıyorum.

Birisiyle tanışıyorum, birbirimize yakınlık duyuyoruz. Ancak ne oluyorsa o kişi benden birden bire ayrılmak istiyor. O aşık adama ne oluyor da aşkı bitiyor.

Çok güzel bir kadınım. Arkadaşlarım da beni çok cana yakın bulur. Ancak bir türlü uzun süreli bir ilişki kuramıyorum.

Nerede hata yapıyorum, bilemiyorum. Bana bir yol gösterin.”

***

Değerli okurum, sizin nasıl bir hata yaptığınızı bilemem. Ancak bir ilişki uzun süreli devam etmiyorsa işte muhtemel nedenleri:

1)Ne söylediğini anlamaya çalışmadan sürekli laf yetiştirmek,

2)Her davranışını eleştirmek,

3)Sık sık kendini övmek,

4)Çok yüksek beklentiler içine girmek,

5)Her şeye sinirlenmek,

6)sevdiğiniz insanın ailesi hakkında olumsuz konuşmak,

7)Her şeyden yakınmak,

8)Yemek beğenme konusunda çok titiz davranmak,

9)Birlikte gidilen mekanları beğenmemek,

10)Arkadaşlarını kabul etmemek,

11)Yeterince değer vermemek,

12)Sürekli surat asıp kapris yapmak,

13)”Açık sözlü olacağım” diye aklına geleni söylemek.

Değerli okurum bazen de hiç bir neden olmadan o ilişki yürümez. Bir ilişki bittiğinde bu her zaman sizin veya karşı tarafın hatası değildir. Bu durumda "Biteceği varmış, sağlık olsun" demeniz gerekiyor.

 ***

Her şeyin hayalleriniz gibi olması dileğimle…

Cengiz Hortoğlu

hortogludorduncubakis@gmail.com

http://twitter.com/cengizhortoglu

 

 

 
Toplam blog
: 924
: 4123
Kayıt tarihi
: 20.11.10
 
 

CENGİZ HORTOĞLU Cengiz Hortoğlu Gaziantep'te doğdu. İstanbul Hukuk Fakültesini bitirdi. Serbest a..