Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

28 Ekim '10

 
Kategori
Blog
 

"Tembel Balıkçı" Talip !

"Tembel Balıkçı" Talip !
 

....tembel balıkçı...


Bendeniz cennetkuşu, 4 yıldır buralarda karikatürcü diye geçiniyorum.
Bir kaç dost haricinde kimsenin aldırdığı yok.
En sağlam destekçim M.Mumcu'da hakkın rahmetine kavuştu.
Fırçaları meşhurdur.
***
Talip Girgin'i, Mumcu vesilesiyle tanıdım. Şöyle ki:
Talip, Mumcu'nun fırçasından nasibini almış.
Ama öyle güzel bir cevap döşenmiş ki,
tam dengeli,saygılı ve şahane...
O yazıdan sonra Talip kardeşime abone oldum.
***
Talip kardeşim, bir çok yazısında "balıkçı" olduğunu vurgular.
Galerisinde boş balık kovaları yayınlar.
İyi çocuktur Talip, ama iki senelik sanal dostluğumuzda
ne bir tava istavritini, ne bir takoz torik lakerdasını gördüm.
O da benden bir karikatür görmedi ama ben de onun işime yarayacak bir fotografını görmedim.
Aslında karikatür çizmek için ya adamı karşında göreceksin,
ya da Tayyip gibi her dakika TV de..
***
Talip balıkçı olmaya balıkçıdır da, tuttuğunu geri atar.
Balıkçılar da avcı sayıldığından onların palavraları da doğaldır.
Yok ben onu sabah beşte aramışım da telefon çiftetelli çalmış.

Aradığım doğru da... Benim saat yediye tokmak sallıyordu.
Üstelik ya balıktan ganimetle döndüyse, nafakamızı sormayacak mıyız?
Komşuda pişer bize de düşer!
***
Talip çok güzel yazıyor. Okuyun pişman olmazsınız.
Bir de o benim karikatürcü olduğumu biliyor!
Kaç kişi biliyor?

 
Toplam blog
: 288
: 1185
Kayıt tarihi
: 18.01.07
 
 

Kendi halinde yazar, çizer, çapraz bulmaca çözerim. İki yüzyıl, bir binyıl gördüm. En sevdiğim hoca ..