Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

27 Temmuz '10

 
Kategori
Futbol
 

“Transfer Sihirbazı”, istifa etti!

“Transfer Sihirbazı”,  istifa etti!
 

“Transfer Sihirbazı” dediler, göklere çıkardılar.

Kendisi de bundan memnun olmalı ki, bir gün, “Arkadaşlar, bu laf da nereden çıktı? Biraz ciddiyet, lütfen” demedi.

“Transfer Sihirbazı”nın hoşuna gittiği, tepkisizliğinden anlaşılıyordu.

Spor medyasının, yabancı transferleri “bomba transfer”, “yıldız transfer” diye lanse etmesine aldanan bazı taraftarların taktığı “Transfer Sihirbazı” lakabının cilası kısa sürede döküldü.

Transferler edilen yabancılar, Galatasaray’a çok şey katmadı.

Yıldız denen transferler “fos” çıktı.

Galatasaray’ın paraları boşa gitti.

@


“Transfer Sihirbazı” lakabı verilen Haldun Üstünel, bugün Galatasaray Kulübü Yönetim Kurulu'ndaki görevinden de istifa etti.

Üstünel, Galatasaray Futbol A.Ş'deki görevinden de istifa etmişti.

Üstünel, istifasıyla ilgili şu açıklamayı yaptı:

"Son bir aydır tüm kamuoyu tarafından takip edilen gelişmelerin ardından, sayın başkan Adnan Polat ile bir değerlendirme toplantısı yaptık. Toplantı sonucunda sayın başkan Galatasaray'ın çıkarları gereği istifamın uygun olacağını düşündü. Galatasaray'ın çıkarları benim için her şeyden önce geldiği için biraz önce yönetim kurulu üyeliğimden ayrılıp, istifamı sundum. Ardından yönetim kurulu arkadaşlarımla vedalaştım.”

@

Kulüpler, kurumsal varlıklarıyla yaşar.

Yöneticiler gelip geçicidir; çoğunun kulübe bir katkısı bile yoktur.

Taraftarın “cilalı sözleri” de, o kadar önemli değildir.

Taraftar, yerine göre över, terine göre söver!

Taraftarın çoğu suskundur; gelişmelere bakar.

Bu, bütün takımlarda böyledir.

@

Haldun Üstünel, kendi çapında Galatasaray’a bir şey katmıştır.

Mutlaka teşekkür edilmiştir.

 
Toplam blog
: 287
: 1147
Kayıt tarihi
: 13.07.10
 
 

1960 Ankara doğumluyum. Bir kamu kuruluşundan emekliyim. Yazmayı ve okumayı bir yaşam tarzı sayarım...