Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

12 Mart '20

 
Kategori
Eğitim
 

“Tüketiciler günü?

“Tüketiciler günü? Değerli arkadaşlar on beş mart tüketiciler gününde İzmir kent konseyi engelli meclisi adına basın açıklaması hazırlayacağım.

 

Arkadaşlarda uygun görürse bu metni kamuoyuyla paylaşacağız.15 mart tüketiciler günü evet biz engellilerde tüketiciyiz. Ama bazı sorunlar yaşıyoruz ben kendim görme engelliyim ve bu alandaki gelişmeleri yazışmaları haberleri takip ediyorum ama farklı engel gurupları acaba hangi sorunları yaşıyor bana mail atarlarsa onların sorunları ve çözüm önerilerini de kamuoyuyla paylaşırız örneğin işitme engelli biri nasıl pazarlık yapar eli olmayan bir dostumuz nasıl alışveriş yapar ve aldıklarını nasıl taşır. Yürüme engelliler erişilebilirlikte zorlanıyor internet alış verişlerinde engel gruplarına göre yaşanan sorunlar nelerdir.

 

Banka reklamları işitme engellilerin sesli banka aramalarından epey rahatsız olduklarını biliyorum. Zihinsel engellilerin alış verişlerde kandırılma oranları ne aşamadadır benim içinde öğretici bir çalışma olacak bizlerde kendi engel grubumuz dışındakileri yeterince tanımıyoruz evet bu bizim eksiğimiz belki de zihinsel engellileri işitme engellileri daha iyi tanıyıp haklarını savunmamız gerekiyor ben daha yolun başındayım her gün yeni bilgiler ediniyorum fikri bilgisi olanlar bana mail atarsa harika olur ayrıca bu konularda makale makale kitap film önerileriniz varsa lütfen bana mail atın.Salih ARIKAN slh.arikan@gmail.com  Tel: 0506 514 96 93

 
Toplam blog
: 1156
: 67
Kayıt tarihi
: 17.11.16
 
 

1977 Manisa Akhisar'da doğdum. 1986 İzmir Bornova İzmir Körler Okulu'na başladım. 1997 İzmir Karaba..