Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

28 Mayıs '14

 
Kategori
Gündelik Yaşam
 

Ümit Besen dinliyorum...

 Ümit Besen dinliyorum...
 

Hava kararmak üzere, mahalle bakkalından nevaleyi almış, eve doğru yürüyorum…

Bir kafeteryanın önünden geçerken, kıyamet koptu, yüreğim hopladı, hamile olsam erken doğum yapacağım, o vaziyet!

El kadar, kahverengi tüylü, yastık kıvamında bir köpek…

Gel sen benim paçaya yapış!

Bırakır gider düşüncesi ile olabildiğim kadar kibar, ayağımı bir silkeledim…

Yapışmış mendebur!

Titretmenin şiddetini biraz daha arttırdım, bir taraftan da rezil oluyor muyum diye etrafa bakıyorum, tüylü yastık inatçı…

Kalabalık olmasa biliyorum ben yapacağımı da, konu komşunun yüzüne nasıl bakacağım?

Civarda; hayvan sever, doğa koruyucusu, centilmen, kibar, karizmatik, uçarı bir bay olarak biliniyorum!

Bir gümbürtü koptu…

Kafamı çevirdim!

Şimdi o görüntüyü çok iyi anlatmam lazım ki, siz de anı benimle yaşıyormuşsunuz gibi olsun!

Koşmaktan çok kartopu gibi büyüyerek, yalınayak bir kadın üzerime yuvarlanıyor…

103 okkayım kadın takriben benle aynı kiloda!

Bana göre daha basık! Boy; 1,50 ya var, ya yok…

" Rutiiiin, kızıııım!"

Köpeğin ismini doğru mu anladım diye haykırışın tekrar etmesini bekliyor, sağ ayağımı da titretmeyi sürdürüyorum..

" Rutiiin, bırak amcanın paçasını, hadi kavunum!"

Bu yaşa geldim biri bana "kavunum" diye seslensin, oturuşum, kalkışım değişsin, kendimi önemli biri gibi hissedeyim, yok!

Kavun bıraktı benim paçayı, koşmaya başladığı zaman kartopuyken çığa dönüşmüş, kan ter içinde kalmış enginliğin kucağına atladı…

Kadına ne dedim?

Size de olur mu bilmem fakat bazen ağzımdan çıkan cümleler, o an olmasa bile şu an olduğu gibi yüzümün kızarmasına sebep oluyor, yatağa saklanıp, yorganın altına kıvrılıp, ellerim bacaklarımın arasında  tüm yaşanmışlıklar ve utançlar unutulana kadar uyumak istiyorum…  

Veya kafa başka yerlere gitsin diye Ümit Besen dinliyorum!

 

"Ümit Besen" deyince konudan uzaklaşmak elzem oldu, kadına ne dediğime sonra tekrar döneceğiz!

Ölmeden önce yapılacaklar  listemde, Ümit Besen'i canlı dinlemek vardı.

Yıldızlı, sıcak bir Bodrum akşamında, tanıdıkların araya girmesi ile sahneye yakın, mezesi, muhabbeti bol bir masaya düştüm. Masada ünlüler de var lakin hava atmak gibi olmasın diye isimlerini yazmıyorum!

Ne yalan söyleyeyim, fena heyecanlıyım...

Bir taraftan da listede yer alanları bir bir gerçekleştirmenin tarifsiz kederi içerisindeyim, liste kısalıyor, ömür azalıyor, zaman geçiyor, geldik, gidiyoruz, bilirsiniz işte o havadayım…Melankolik, ağlamaya yakın vaziyetler…

Tee eskiden Ümit Besen şarkıları ile dans ederdik.

Mavi gözlü, uzun sarı saçlı bir kız vardı…Adı neydi? Neyse!

Hatırlıyorum tabi de, kıvırıyorum…

Dans mans edilen çaylar olurdu o zamanlar, çayda mıydık, okulun düzenlediği bir eğlencede mi?

Ümit Besen'in 'Okul Yolunda' çalmaya başladı…

Kız orada durup duru, benim dansa kaldırmaya cesaretim yok…Niyeyse artık?

Tam motive oldum, kızın yanına gideceğim, tak, elin adamı gelip kızı dansa kaldırmasın mı?

" Mutluluk kapımı çalmadı gitti, dalımda bir yaprak görmedim USTA"

Şarkıdaki gibi oldu; " yalnız değildin o yolda sana uzaktan bakarken"

Yakındım oysa!

Şarkı bitti oturdu bunlar, ben elemden masada içecek namına ne varsa fon dip yapıyorum…

Çok geçmeden 'Islak Mendil' çalmaya başlıyor…

Fırsatı kaçırmıyorum tabii…

 

Bu arada Ümit Besen sahnede, açılış şarkısı; ' Alışmak Sevmekten Daha Zor Geliyor…'

Avuçlarım patlayana kadar alkışlıyorum, ardından 'Tahta Masa'…

' Nikah Masası' gerçeklikten uzaklaştırıyor beni.

Peçeteye bir şarkı yazıp, garsonla Ümit Besen'e gönderiyorum, baksana sen!

Aslan sütünün gözü çıksın!

Peçeteyi veriyor garson, kulağına bir şeyler fısıldıyor…

Ahan da benim şarkı!

 

Konu kahverengi tüylü, havlayan kavundan nerelere geldi…

Kadına şey dedim; " hayvan senin söylediklerini anlayabilecek kadar akıllı olsaydı, o seni gezmeye çıkarırdı!"

Yuvarlanan dilberin cevabı ile ilgili önümüzdeki günlerde ' Sönmemiş Yanardağlar' başlıklı bir yazı kaleme almayı düşünüyorum…

 

Meraklısına; http://www.youtube.com/watch?v=yJyro-qJYRE

 
Toplam blog
: 1280
: 1114
Kayıt tarihi
: 09.08.06
 
 

Deniz tutkunu.Amatör kıyı balıkçısı. Aynı Şarkı ve Ilık Havada Hoşça Kal adlı kitapların yazarı ..