Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

13 Ocak '20

 
Kategori
İş Yaşamı - Kariyer
 

“Unutulan Güzellikler?

“Unutulan Güzellikler? Dün akşam bir öğrenciyle konuşuyorum. Öğrenci dediysem yetişkin ve EKPSS’ye hazırlanıyor. Laf döndü dolaştı evliliğe kızımız demez mi ben ev işi sevmem. Zengin bir koca bulacağım az gören hayalleri olan bir öğrencimiz neyse biraz şarkı dinledim. Sonra uyudum. Telefonda yanımda. Gece yarısı bire on var telefon çaldı iptal ettim. Neyse sonra Messenger den aradılar. Seni konferansa alalım aldılar. Neymiş sonradan gözlerini kaybetmiş eve kapanmış bir arkadaş varmış bende numarasını mesaj atın. Baktı bire beş var. Kısa haber Alayı’mda uyuyayım dedim. Sanki beni arayacak biri varmış gibi telefonu yanımda tutuyorum. Bu akşamdan itibaren telefonu başka odada bırakacağım. Müzikle uyuyacaksam külüstür radyomdan müzik dinleyerek uyurum. Haberleri dinledim. Arkasından radyo tiyatrosu çıkmaz mı unutulan güzellikler. Harika bir oyun. Bozulan ilişkiler ve misafir gelen feride ve ilişkileri kendilerine sorgulatarak düzeltme çabası. Herkesin feride gibi birleştiren bütünleştiren arkadaşlara ihtiyacı var üniversitede okuyan genç kızımız baloncu dedeyle arkadaş oluyor ve hasta olduğunda ona bakıyor bu davranışıyla aile kendini sorguluyor öz eleştirisini yapıyor feridenin sorgulama desteğiyle unutulan güzellikler hatırlanıyor. Varmısınız sizde unuttuğumuz güzellikleri hatırlamaya ve feride gibi güzel dostlar bulmaya yaşadığımız hayatı sorgulamaya nereden gelip nereye gittiğimizi tekrar hatırlamaya belki Allah’ı da hatırlarız belki gönlümüze aşk sevgi ve bilgelik dolar. En güzel sohbetler rahmetli annemin evinde olurdu. Çünkü onun evinde televizyon yoktu. varmısınız aile sohbetlerini artırmaya gerçi bizim o şansımız yok ama dostlarımızla tekrar Muhabbetleri ve çayları demleyebiliriz.Salih Arıkan, Tel: 0506 514 96 93

 
Toplam blog
: 1156
: 67
Kayıt tarihi
: 17.11.16
 
 

1977 Manisa Akhisar'da doğdum. 1986 İzmir Bornova İzmir Körler Okulu'na başladım. 1997 İzmir Karaba..