Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

25 Kasım '10

 
Kategori
Güncel
 

"Utanıyorum!"

“Kamu malı olan hapishanenin zarar gördüğünü düşündüğümüz için mahkemenizde tanıklık yapmak istiyoruz.”

Muhtemelen böyle demiştir Adalet ve Dış işleri bakanlıkları adına (daha doğrusu devlet adına) Bayrampaşa cezaevinde olan katliamın mahkemesinde hazine vekili Nilgün Güvenç...

Çünkü Nilgün Güvenç'in mahkemeye talebi bayrampaşa cezaevinde olan katliamda ölen kişilere yönelik değil aksine bu davada kamu malının zarar görmesine yönelikti...

Ben bu durumu öğrenince hemen aklıma eski bir röpörtajda Abdullah Öcalan'ın söylediği sözü geldi...

Aynen şöyle diyordu: “Çocuklara sıkılan kurşunlara karşıyım.”

Muhabir söze açıklık getirmek için “Neden peki?” diye bir soru sormuştu..

Abdullah Öcalan'ın sözü çarpıcıydı: “Kurşuna yazık, israf olmasın! Çok maliyetli oluyor onlar bize!”

...

Bu sözü okuyunca kanım donmuştu...

Bana göre;

Devleti mahkemede temsil etmek isteyen bir kişinin bu sözleri ifade etmesi devletin düştüğü “zihniyetin” Abdullüh Öcalan'ın zihniyetinden farklı olmadığını açık bir biçimde göstermektedir!

Çok yazık!

Sizin yerinize “utanıyorum!”

...

VOLKAN KAHYALAR

 
Toplam blog
: 105
: 645
Kayıt tarihi
: 06.03.07
 
 

Eğitimim: Trakya üniversitesi İpsala Meslek Yüksek okulu 2. sınıf gümrük işletme okuyorum. Liseyi..