Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

15 Haziran '12

 
Kategori
Deneme
 

"Uyu şimdi"

"Uyu şimdi"
 

ÇIĞLIK


Ne diyeceğimi nerden başlayacağımı bilemiyorum, kelimeler boğazımda düğüm düğüm. Terkedilmişliğin yitirilmişliğin çaresizliği. Karanlık kör kuyulardayım içimde bir intihar sessizliği...

Mayın döşenmiş yollarıma geri dönemeyişim bundan, kahır çizilmiş anlıma kaderimi silemeyişim bundan. Ekmek gibi su gibi nimetten saydım seni  gönlüme söz geçiremeyişim bundan...

Tarifsiz acılar içindeyim hep bir yanı kırık  hep bir yanı mağlup. sol yanım acıyor biraz , biraz da buruk... Dilimde sürekli tekrarlanan bır şarkı SEN SEN SEN...

Bİr girdaba düştüm şimdi kurtulamıyorum  çırpındıkça  her yeri balçık... Biliyorumm okyanusta tekim ne bir gemi var beni kurtaracak ne bir sandal ne bir kayık... Bağırıyorum sesimi kımseye duyuramıyorum ''hey nerdesiniz ey insanlar, ölüyorum!"

Hayat bir rüyaysa ben o rüyadan çoktan vazgeçtim, şimdi sessizliğimin esirindeyim.... Kapattım gözlerimi, sen de kapat gözlerini... Uyu şimdi sevgilim ,BİRAZ BÜYÜ...

 
Toplam blog
: 5
: 441
Kayıt tarihi
: 15.06.12
 
 

Merhaba... Yazı yazmak güzel iş, zevkli bir iş her şeyden önemlisi zor bir iş. Herkes yazı yazar ..