Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

14 Ocak '15

 
Kategori
Deneme
 

"Yağmur çamurlu bir elbise...." Didem Madak: AH!

"Yağmur çamurlu bir elbise...." Didem Madak: AH!
 

Dört serçe, yok yok dört saka, olmadı dört insan; görüyorum BAYIM!


Nereden başlayacağımı biliyorum; dedemim ilk elime verdiği defterden!...

Diotima'yı belki tanımıştı dedem, belki ben de yakında tanıyacağım Didem Madak'ı; hani okuya okuya, kıştan baharı aşıp yaza geçe geçe, evet, gece gece, perdeleri aça aça, balkonda yata yata, kuru fasulye yapa yapa....

Sağ gözüm gülüyorsa, gül; sol gözüm ağlıyorsa....sen bana aldırma, yine gül.

Doğru, en güzel şiirim saçlarımdı, unutmadan, o bakışım ve yalnızlığıma sarılışım. Bildin, kapıdan değil, balkondan girdin evime. Tenceremde ÖLÜ kelimeler pişiyor, pişsin, sonra biraz soğusun, üstüne KORKU döküp yeriz birlikte.

Mekan deyip geçme, zaman; kim önde kim geride, ne!? Önce şaşır sonra sor; gel limana bayım.

Ütüsüz ve buruşuk yaşadım. Kendimi kendimde, yıldız ay şahitliğinde gecede, en güzel karanlıkta yıkadım. Şiirlerimi topladım terimden, döküldüğüm yerden. Ayak dediğin nedir ki bayım, bak kuş geçiyor içinden.

Kim diyorsa inanma, sabah olmadı, uyu.

Gitmek istediğim yere, HEY bayım, oraya, diyorum beni alıp götürecek bir TAŞIT yok bayım, yine yine söylüyorum: BULAMADIM!

1. Not: Varlık dergisine teşekkürler, Didem Madak Şiiri adlı dosyası için; iyi geldi ocak ocak.

2. Not:

Gecenin çekmecesini

arıyorum gecede

gece izin verirse

ölüm

çıkaracağım çekmeceden

sizi şiir şiir

n'olur evet de

olmadı belki

bir ihtimal

umut ver

el

şiir daha daha

daha...

Ş.Y.

 
Toplam blog
: 650
: 412
Kayıt tarihi
: 07.06.07
 
 

İzmir.  Aşk ve Şiir. Müzik. Kitap. Varlık ve Sözcükler ve .... ..