Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

11 Nisan '18

 
Kategori
Eğitim
 

“Yaz Kuran Kursları”

“Yaz Kuran Kursları”
 

Türkiye Beyazay Derneği denilince aklımıza gelen ilkler arasında Kuran kursları önde gelir. Allah razı olsun özellikle Aziz Mahmut Hüdayi Vakfı'nın bu konudaki desteği takdire şayandır. Farklı Vakıflar ve Diyanetin destekleride olmuştur ama Aziz Mahmut Hüdayi Vakfı neredeyse bizden daha fazla bu işlere destek verdi. Biz de yaz ve kış kuran kurslarını duyurmaya çalışıyoruz.

İzmir'de derneğimiz 1996 ve1997 Yıllarında Kuran kursu düzenledi. Biri Müftülük diğeri de her zaman desteklerini gördüğümüz Milli Gençlik Vakfı bünyesinde oldu. 2001 ve 2007’de Müftülüklerle yaptık. Biz yine kuran kursları düzenleyebiliriz.

Genel Merkezden 2007’de şöyle talebim olmuştu. Kuran kursuna Bilgisayar istedim. Rehber Öğretmen  İmdat Şanlı Öğrencilerimize Bilgisayar öğretti. Şu an bu arkadaşlarımızın bazıları iyi derecede bilgisayar kullanarak birçok faydalar sağlıyor.

Ben şunu düşünüyorum bir elinde kuran bir elinde bilgisayarla dünyadan kopmayan gelişen ve değişen şartları iyi okuyan çözümler üretebilen öğrenciler yetiştirmek isterim. Yeterli başvuru olursa yaz ve kış gündüzlü yatılı Görme Engelli Hanımefendiler ve Beyefendilere Kuran kursları açabiliriz.Bu kurslar Bilgisayardan Sınavlara hazırlığa kadar birçok kendilerini geliştirecekleri Eğitim ve etkinliklerle desteklenebilir.Öğrencilerimizin gerekirse yabancı dil öğrenmeleri ve çağın ihtiyaçlarını karşılayacak donanımları sağlamayı düşünüyoruz.Özellikle İmam Hatip ve İlahiyat okuyan Görme Engellilere farklı İllerden gelseler de yaz döneminde akademik anlamda gelişmeleri ve farklı arkadaşlarıyla tanışarak bilgi ve belge paylaşabilecekleri ortamları oluşturmayı düşünüyoruz. tabiî ki bu düşüncemize katılan ve kendini geliştirmek isteyen arkadaşlar olursa.

Biz her zaman Yerli ve Milli bilgi ve beceriyle donanmış gençler yetiştirmeye hazırız.Bu uzaktan Eğitim olur Yatılı gündüzlü kurs olur. Talep olursa yaz kampları olur. Yeter ki Aileler ve Engelliler biz kendimizi geliştirmek istiyoruz bize fırsat verin desinler. İlk ellerini tutan ben olacağım.

Salih Arıkan,Tel: 0506 514 96 93

 
Toplam blog
: 1156
: 67
Kayıt tarihi
: 17.11.16
 
 

1977 Manisa Akhisar'da doğdum. 1986 İzmir Bornova İzmir Körler Okulu'na başladım. 1997 İzmir Karaba..