Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

11 Ekim '06

 
Kategori
Gündelik Yaşam
 

"Yeteri kadar" ne demek?

"Yeteri kadar" ne demek?
 

Yıllar önce bir yazı okumuştum, yazının ana fikri; "hayatta herşeyi yeteri kadar yaşamaktı".

Bir baba ve bir kız birbirlerinden havaalanında ayrılırken klasik vedalaşmalar yerine, herşeyin yeteri kadar yaşandığı bir hayat dilemişlerdi.

Okuduğumda anlam verememiştim o yazıya "Yeteri kadar" ne demekti ?

Bugün işte bu gün o yazı geldi aklıma. Çok sevdiğim bir tanıdığımın annesinin durumu kritik. Dün gece hastaneye kaldırılmış. Ben ise dün geceden beri düşünüyorum; hayatta neyi ne kadar yaşadım? Tabii ki daha çok şey var ancak kendi annemi düşündüğümde durum içinden çıkılmaz bir hal alıyor.

Hayattaki tek korkum; onsuz yaşamak ve ben onunla YETERİ KADAR birlikte olabilmiş miydim? Yeteri kadar onunla vakit geçirip, dertlerini paylaşıp ona destek olabilmiş miydim? Hayatımdaki herkese yeteri kadar zaman ayırabilmiş miydim? Babama, kardeşime, en sevdiğim arkadaşlarıma. Ölümün o soğukluğu bedenimi sararken ben ne yapacaktım? Yapamadıklarım adına pişmanlık duyup, ağlama krizlerimi geçirecektim, yoksa herşeyi YETERİ KADAR yapmanın verdiği huzurla onlardan ayrılacak mıydım?

Biz insanoğlu böyleyiz işte; hiç bizim başımıza gelmeyecekmiş gibi yaşıyoruz hayatı. Sorumsuzca davranıyoruz çoğu zaman. Bir gün karagünlerin bizimde kapımızı çalacağını düşünmeden hoyratça kullanıyoruz zaman denen kıymetli hazineyi. Birgün bittiğinde, gerçekten bittiğinde hangimizin içi huzur ile dolacak?

Bunu hiç birimiz bilemiyoruz.

Şimdi ben de size diyorum ki; hayatta herşeyi yeteri kadar yaşayın, mutsuzluklarınızı unutturacak kadar sevinçli günleriz, karanlık günlerinizi örtecek kadar güneşli günleriz, gözyaşınızı silecek kadar umutlarınız, hayatınızın hergününü mutlulukla anacağınız kadar çok anılarınız olsun.

Hayatınızda herşey YETERİ KADAR OLSUN...

Sevgiyle kalın...

 
Toplam blog
: 139
: 3267
Kayıt tarihi
: 09.06.06
 
 

Ya herşeyim ya hiçim.... Birbirinden güzel fotoğraflarıyla yazılarımı destekleyen canım arkadaşı..