Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

09 Eylül '13

 
Kategori
Deneme
 

"Yok mu bir çaresi ?"

Zaman dedikleri şu ilacın artık vücuduma işlemesine ne kadar var. Beynimi ve yüreğimin hükmüne daha ne bekliyor. Oysa ben bir türlü zamanın ilaç olduğuna inanmayandım. İnsan çaresiz kalınca nelerden ümit bekliyormuş. Bilemedim gelemeyecek olmana. Şimdi geldim desen ne iyi olurdu.

Bir kere sesini duymak için neler yaptım, biliyorsun.

Şimdi öyle bekliyorum. Telefona ne zaman elime alsam adına ulaşmadan vazgeçiyorum. Ya yanlışlıkla sesini duymak için ulaşırsam ve yine sıkılırsan diye korkuyorum. Konuşamadığımız ve sesini duyamadığım her an sanki daha çok uzaklaştığını düşünüyorum.

Daha gelmeden gitme planların varsa ya geldiğinden seni nasıl bırakacağım ki.

Gel hadi ömrüme kal..

Ömrümü ömrüne bağışlayayım..

Sevdiğim kapım açık. Fırtınalardan o kadar üşümüş ki yüreğim. Sevginin sıcaklığına ihtiyacım var.

Güneş'im "Günizi"m ben adımız olalalım geleceğimizin, sen soyadımız ol.

Gülüşüne kurban olduğum.

Çaresiz ve yalnızım.

Şimdi olmadığın her yer karanlık oluyor.

Bir insanın gözleri kitaptaki yazılara lal olur mu ?

Benim oldu.

Hikayemiz olmayan her romana lal oldu gözlerim..

Adından oluşturduğum alfabemde bana kalan sadece, bir kaç harf..

yaşıyor muyum,

Adını andığım her an yaşıyorum.

Gülüşün kalıyor gözlerimde.

Gel...

Özlemlerim hasretlerim akşam iş dönüşlerime kalsın.

Bak gözlerim yaşlı yollarını temizliyorum..

Sana "Sevdalı" kuzun_______

 

"HADİ SÖYLESENE YOK MU BİR ÇARESİ"___________

 

 

Ali Türkmen

(dokuz eylül iki bin on üç) 

 
Toplam blog
: 54
: 422
Kayıt tarihi
: 13.05.13
 
 

Radyo programcısı ve İzmir Eylül Universitesi Metalurji Malzeme ve Mühendisliği okumaktayım.   Di..