Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

12 Mayıs '20

 
Kategori
Üniversitelinin Sesi
 

'Yok'sunuz

Çok değerli uzaylı kardeşlerim,

Yurttaşlarım diyemiycem ama aynı Galaksinin çocuklarıyız...

Bundan bir yıl öncesine kadar bir uzaylı görsek korkabilecekken şimdilerde malum virüs sebebiyle siz bir dünyalı görünce yolunuzu değiştirir olduğunuzun farkındayım. Uzun süredir ne adınızı duyan ne bir UFO gören masum köylümüz var ya da ışık haresi fotosu yakalayıp faceye, instagrama yükleyen:) ilk ben gördüm benimle irtibata geçmek istediler diyenimiz:) Biliyorum sizin içinde zor biz değerli insanlardan bu denli uzak kalmak çok haklısınız aslına bakarsak...Sizi görünce taş atan, sert bir cisim arayan bu misafir perver oldukça hümmanist gençliğimiz varken anlıyorum hepinizi yeşil, bir o kadar da masum belkide marshmallow kıvamında kalbi güzel uzaylım:) Bende özledim bende hatta resmin var şuan elimde :) şaka bi yana senin uçan daireyi gördüm geçen tripleks olan ebebeyin banyolu full mavi camlı hani şu full artı full olanı :)  ordan geldin aklıma. Müjde normalleşiyoruz, hiç taş aramadım ya da içimdeki o engin foto çekme arzusunu ortaya çıkarmadım. Sadece güzel ışıltılı uçan dairene hayranlıkla baktım vay be dedim hatta çünkü beni görünce sağa kırdı daireniz, öyle zoruma gitti ki daha düne kadar bizdik sizi görünce kaçan, gerçi ben kaçmazdım sizden, yargıları olmadan kabullenen, sadece kalbimi gören' Koşulsuz seven' yoktu bu evrende...

Öyle işte az önce dedimya aynı galaksinin evlatlarıyız yapma böyle bir virüs yüzünden anla halimizden. Uzaklaşma bizden oysa bizler karşılıksız bile sevebilen, tuttuğumuz takımın maçını izyelebilmek için on saat TV başında forma ile aynı heyecanla bekleyen o sırada bin kere başladı mı diyen çocuklarız; annemizin tek kaş hareketi ile tüm tavrımızı değiştirebilen ya da gelmesi ihtimali bile olmayan sevgiliye binlerce kez mektup yazıp pulunu bile yapıştırıp postalayaman, ama güzel seven... Bak gör öyle masumuz ki bir virüs aramıza böyle girmesin 'Gel' sarıl; inan çok özledim... Yani diğerleride böyle düşünür en azından bizi görünce yolunu değiştirme, yüzünü askıtma hatırla onca güzel anımızı hani şu uzayda ilk karşılaşmamız ilk göz göze geldiğimiz an hatırlandın mı?... Seni nasıl hasretle ve yıllar yılı beklediğimizi ya da en azından benim bil istedim...

Bi şans ver aramızda olacaklara evet Dünyamız eskisi kadar güvenli değil hatta 'Stay at home' ama çatıma filan konarsın, 'haklısın' sanada hak vermiyorum değil;

2020 şans getirmedi Dünyalılara, hatta yılın ilk çeyreğinde  İran, Ukrayna havayolları'na ait uçağı 9 Ocakta yanlışlıkla düşürmüştü. Uçaktakı 176 yolcu hayatını kaybetmişti. 24 Ocak'ta Merkez üssü Elazığ- Sivrice olan Malatya da dahil 41 Vatandaşımız hayatını kaybetmişti. 4 Şubat'ta Van bahçesarayda yaşanan çığ felaketinde kaybedilen 41 yurttaşımız, 5 Şubat'ta Pegasus hava yollarına bağlı bir uçak Sabiha Gökçen'de pistten çıkarak parçalanmış ve 3 kişi yaşamını yitirirken 180 kişi yaralı kurtulmuştu. Orta Asya'da başlayan İran, Irak ve Yemen'in etkliendiği 'Çekirge İstilası'  Suriye'de Şehit düşen 59 Askerimiz ve 2019 son günlerinde başlayan tüm dünyayı derinden etkileyen Şu COVİD 19 gerçeği...

Ne çok olay yaşamışız hem ülke olarak hem de bütün dünya olarak bize de hak ver diye yazdım tüm bunları bilyorum benimde içim yanıyor ama yazar olmak böyle işte olduğu gibi... İçinden geldiği gibi heyecanla, gülen bir yüzle başladığım yazım yaşadıklarımıza şöyle bir bakınca... 'Gel anla halimden, güllerim uyansın bahçelerimden, Gel öyle bir kal ki...' böyle miydi şimdi müzik girer işte yazar olmak yazmaktan bazende iki nota duyup vazgeçmekti...Yazacak tekrar konuya odaklanacak gücü klavyemde, parmaklarımda bulamadım... Anla işte:(

 
Toplam blog
: 10
: 510
Kayıt tarihi
: 03.10.12
 
 

'Kim' olduğumu hemen yazıyorum hiç bekletmeden; çünkü hayat beklemeyi sevmiyor. Öyle olsa zaman kav..