Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

17 Nisan '10

 
Kategori
Deneme
 

"Yüzümü gönlüne koysam..."

"Yüzümü gönlüne koysam..."
 

Sanırım bazen mektup yazıyorum, deneme başlıklarında.. Çok eskiden sayfalarca günlük tutardım, kendimle ve seninle konuşur dururdum.

Sana mektuplar yazardım, şiirlerle güçlendirdiğim. Tüm o yazıların toplamıyım artık..Senlerde kendimde çok değişti.. Sanırım mektuplarda denemeye dönüştü..

İnsan dönüp baktığında kendi tarihine, hayata yüklediği anlamlar ergenlik çağında neyse sonrasında da çok fazla değişmiyor. Belki özünde değişmiyor desem ya da kendi açımdan şu an bana böyle geldi desem daha doğru olur.

Neydi ki ergenlik çağında peşine düştüğümüz anlamlar, aşk, özgürlük, devrim...
İçerikleri olgunlaştı, özünde aynı saflık hala yaşıyor.. Şimdi okuyan bazı yakın dostlar saf akü suyu diye takılacak olsalarda böyle...

Böyle çünkü hayata anlam katan aşk ve kendimizi özgür kılabildiğimiz anlar... Yazmak ta benzer bişey.. (Şu anda" sorun organize olamamak, yetki karmaşası ve iç kontrol yoksunluğu" başlığı altında"iş" yazarken, debelenirken dönüp dinlediğim parçanın sözlerini bulup yazmaya başladım.. )

İnsanın başından neler geçiyor yine de hayatın sırrını çözmek için çabalamaktan vazgeçmiyor. Vazgeçmek hayattan vazgeçmek gibi geliyor bana.

Son zamanlarda iş değişikliği ile ilgili aldığım kararla başıma yeni işler açmış olsamda bu trende olmaktan hoşnutum.

Alışamadığım şeyler var bu hayatta... Alışmayacağım şeyler... İkiyüzlülük, arkadan dolanmak, ahmaklık gibi...

"Ahmaklık kendini göstermek için ön sıraya geçmiş. Zeka ise görmek için arka sıraya yerleşmiş, " diyor, Thiaudiere

O dinlediğim parçayı ilk kez dinledim, sözleri aşağıda.. Parça bir keskinlikte içeriyor, kendimden bişeyler buldum..Jehan Barbur'un adını da ilk kez duydum..Facebook'ta paylaştım.. Kaç aydır sanki toplama kampındayım.. Dünyadan haberim olmuyor bazen. Sebep mi: Kahrolsun genel beceriksizlik...

Bu arada giden falan yok ama geçici ayrılıklar dahi insanın canını yakar.. İnsan bari bir dengini bırakır....:))

"Gidersen, bana da bir, dengini yolla

Dinerse, gözyaşın, beni de ağla

Arkanda beni bırak,
Gönlüme aldırma

Ardında bir beni bırak,
Gönlüme duyurma.

Yüzüne bakmam,
Ellerinden tutmam

Sözünü,
Ben duymam

Gideceksen,
Durma..."

http://vimeo.com/3787975

 
Toplam blog
: 444
: 1284
Kayıt tarihi
: 13.09.07
 
 

MB zengin kültürel bir eksen; düşüncelerimizin buluştuğu, tartıştığımız, birbirimizi etkilediğimi..