Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 
 

E. Kurmay Yarbay Mustafa Kemal Öztürk

http://blog.milliyet.com.tr/emeklibirsubay

05 Ağustos '09

 
Kategori
Gündelik Yaşam
 

03 Ağustos 2009 Pazartesi: Bir vefat, bir terfi...

03 Ağustos 2009 Pazartesi: Bir vefat, bir terfi...
 

E. Albay İsmail ÜREK


Yuksek Askeri Sura Kararlarina bakiyordum. Bizden kimler kalmis diye? Devrem, sinif arkadasim terfi etmis. Sonra; talebelerimin isimleri gordum. Sevindim. "Koca koca adamlar oldular..." diye icimden gecirdim.

Sonra;

Hava Kuvvetleri'nin Internet sitesinde asagida ki haber:


"Emekli Hava Pilot Kurmay Albay İsmail ÜREK (1974-82), 03 Ağustos 2009 Pazartesi günü vefat etmiştir.

Merhumun cenazesi 04 Ağustos 2009 Salı günü Polatlı Merkez Çarşı Camiinde kılınan ikindi namazını (16.52) müteakip Polatlı Şehir Mezarlığına defnedilmiştir.

Taziye Bilgileri :

Eşi : Hümay ÜREK
Tel. : 0 535 638 83 61
Adres : Turan Güneş Bulvarı 41’inci Sokak Aktürk 2 Sitesi A Blok Daire 2
ORAN / ANKARA"

Hayat cok garip.

Ve espri dolu sanki.

Sevincler ve olum bir arada...

***

Ismail yanliz degil.

Devrem; Emekli Albay Nuri TÜRKER (1974-69)'de, 19 Nisan 2009 Pazar günü vefat etmiş.

Ne oluyor bu devrelere?

***

Sevgili Devre arkadaslarimin ailelerine ulasamadim.

Blogumuzu okuyan arkadaslarimiz vardir diye, burada yayinliyorum.

***

Basiniz sag olsun sevgili yengeler, yegenler...

 
Toplam blog
: 798
: 2506
Kayıt tarihi
: 25.07.06
 
 

Harp Okulu 1974 mezunuyum. 1983'de Kurmay Subay olarak mezun oldum. 1987 yılında Silahlı Kuvv..