Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

02 Temmuz '12

 
Kategori
Özel Günler
 

04.07.2012

Güne kala çocuksu bir heycanla beklenen geldiğinde sevinçle karşılanması gereken duygusal yorgunluklar, küçük mutluluklar, büyük umutlarla beklenen günüm... Her yaklaşan sene unuttuğum unutmaya çalıştığım günümü hatırlatanlar... Geçen günlerime ve hüzünlerime ortak olanlar ... Yeni başlangıçlarımda yanımda olmak isteyenler... Unuturum diye günler öncesinden kutlayan hiç büyümeyeceğine inandığım ağbim... Aradı ya sen şimdi bir yaş daha yaşlandın üstüne üstlük bir de unutkansın hatırlatalım sana dedek diyerek hatırlatılanlar... Hatırladıkça derinleşen hatıralar... Yaşımın kareleri gibi geçiyor gözümün önünden hızlıca durmadan duraksamadan... Sanki yeni bir yaşamın başlangıcı, geçmişle yapılan iç hesaplaşmalar,eskilere elvada, yenilere merhaba DOĞUM GÜNÜM...

Kutlamıyordum 43 senenin içine neler sığdırdığımı düşünürken... 43 yıl geçen yıllarım... İçine sığdırdığınız ... Acılarım ve mutluluklarım... Yeni bir yaşa daha taşıdınız beni... Ben mi sizi? Üzüntünün en acısını tattırdınız... Ve en güzel mutluluklarını.... Hayat sadece üzüntüler ve mutlulukların birleşimi.... Öğreniyorsun, öğretiyorlar... Ve geçen şu 43 sene de daha ne çok öğreneceğim var... Yaptıklarımla, yapamadıklarımla ve daha önemlisi yapacaklarımla... Madem erken bir kutlama havası kendimizce bende her sene yaptığım kutlama merasimini erken başlatayım ki güne biraz daha erken ve mutlu umutlu gireyim... Tatil havasına girmeden doğum günü havasına gireyim dedim... İstesem de istemesem de...

Yaşadığımı hatırlatan yaşamın en büyük mutluk olduğunu anmsatan, her şeye rağmen yeni yaşın heycanını yaşatan yaşıma haksızlık olur diye kutluyorum. Kutluyorum zamanı çabuk geçirttiniz... Şimdi frene basıyorum... Günlerimin peşinden koşturdunuz... Neleri kaçırdım yeni farkına varıyorum... Ama öğrendim zararın neresinden dönsem kar ,yaşanlardan değil hayıflanmam bir daha olsa gene yaşarım... Yaşarken kaçırdıklarımdan... Gülün kokusunu untttuğum yıllar için, kuş seslerini anımsamadığım seneler için... Geçen zamanlarıma hayıflanmamak için, Başımın dik, hayata karşı gümbür gümbür geliyorum demek için... Hayat sana karşı yürüyorum demek için kutluyorum... Boğazdaki çay bahçelerinde kızken gittiğimde hayalini kurduğum anne kız ilişkilerine özenerek bakar bir gün kızım olursa yolum buradan geçer mi diye ? Bende kahvemi yudumlarken yanımda oturan kızımla uzun uzun sohbetlere şahit olacak mı kulaklarım ve gözlerim derken... Hiç gerçekleştiremediğimi sandığım hayallerimden birinin gerçekleşmiş olduğunu gördüm.. Bu büyük mutlulukta ne...

Ailemi, işimi, evimi ve bana kalan herşeyi görebilmenin sevinçliyle karşılayacağım yeni yaşımı... Sevdiklerim bu senede benimle çok şükür kayıplarım yok demek için...Yeni bir kaybımla olsa da... Gene de tüm kayıplarıma inat yaşamak için burdayım... Yeni bir kayıp olmadan sürdürebilmeyi diliyorum... Mumlarımı üflerken önümde...

Uzakta olsalarda sevdiklerimi kucaklamak için, beklediğim yaklaşan günlerimin anısına hayallerimirn adına ve en önemlisi hiç bir zaman hatırlayamayacak olsam da Annemin beni gördüğü o ilk heycanını anısına sevgini en sıcağını hatrına bu günü kutlayacağım... TEK BAŞIMA ama en sevdiklerimle... Hatırlamayanlara ben hatırlatacağım burdayım diye...

Tek de olsam tek olduğumu düşünsemde haksızlık bu yaşıma... Sevgi köklerim yayılmış toprağa... Bir fidanın güller açan dalları gibi... Bizimkisi ikinci bahar da açan çiçekler gbi patlamasını dinliyor yüreğim tomurcuklanan çiçeklerimin ve hayallerimin...

Bahçemin en güzel çiçeği, beni öpücükler yağmurunda yıkadı... Hoş farklı bir şey değil ama son günler de daha bir farklı mı ne... Gönül bahçemi suladı... İyi ki doğmuşum, doğumumla doğmasına vesile olmuşum... Gönlümün çiçeği hatrına kutluyorum... Yeni heyecanlarını sağlıkla ve mutlulukla görebilmenin ümidiyle ve geçen seneleredn çok daha istekli biçimiyle... Bu sene kutluyacağım üç gün dört gece... Belki dört dörtlül değil hayatım ... Üç buçuktan dört olsun ne çıkar... Sevdiklerim, sevenlerim var...

Bu gün benim doğum günüm...

Yen bir yaş, gün, yıl... Yeni bir umut ve mutluluk benim için...

Gönül postam doldu taştı şimdiden...

Sevilmenin- sevildiğinin hatırlatmanın en güzel vesilesi....

En güzel günüm bugün...

04.07.20..

 

 
Toplam blog
: 227
: 543
Kayıt tarihi
: 16.01.08
 
 

Fazla söyleyecek bir şey yok herkes gibiyim. Artık... Bazı acılar faydalıdır. Önce üzer, sonra he..