Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

05 Kasım '08

 
Kategori
Güncel
 

05.11.2008.Tarihi gün bu gün

05.11.2008.Tarihi gün bu gün
 

Ne yazmalı bu gün? Bana göre sıradan bir gün.

Dünyada tarihi gün "Obama" Amerika nın yeni başkanı şeçildi...

Obama ya oy veren seçmenler umutlu, Dünya Devletlerinin çoğu aynı görüşte...

Benim gönlümde Obamadan yanaydı, Öyle siyasetten anladığımdan değil.

Zenciler hep ezildiler . Belki yeni Başkan daha insaflı olur diye istedim şeçilmesini...

Ya tam tersi olursa?

Ezilen ezildiği kadar ezerek güç gösterisi yaparsa?

İşte o zaman ...........

Neyse olasılıklar bitmez. Bunda da vardır bir hayır diye bakalım hayırlı olsun. Olur mu?


 
Toplam blog
: 45
: 1303
Kayıt tarihi
: 13.10.08
 
 

Şiir yazmaya çalışıyorum, spor yapmayı seviyorum, deniz, yüzme, tutku bende. Doğayı anlamaya çalı..