Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

27 Temmuz '09

 
Kategori
Blog
 

07

07
 

Kutlamaya hoş geldiniz. Bugün 27.07 ve 727. bloğum. Size daha önce söyledim mi? Ben 7 sayısını çok seviyorum. Bu demek oluyor ki tüm 7’lerde kutlamamız var... Tüm dostlar davetlim. Düşmanlar da davetli diyeceğim ama benim düşmanım yok.

İnsan neden kutlama yapar? Canı istediği için... Tıpkı şu an benim yaptığım gibi...

Beni kutlamalısınız, sigarayı bıraktım. 10 sene kadar oldu ama olsun. Nede olsa hiç aklımdan çıkmıyor.

7'li bloglar yazdım, en sevdiğim sayı. Kutlamak için tek başına bu bile yeter.

Kutlamalarda güzel çiçekler pastalar aldım, neden şimdi almayayım?

Belki balon, kağıt helva, dondurma, sakız hatta uçurtma getirenler bile olabilir. Gökkuşağı renginde.

Bu defa Sayın Yazarım Silver’dan hediye bekliyorum. Belki bir kupa. Kırılıp yapıştırılanı değil tabi...

Şimdi aklıma geldi grafon kağıdından, elişi kağıtlarından süs istiyorum. Fener de istiyorum asmak için.

Bunu burada ilk defa açıklıyorum ama ben CimBomBom’luyum. Takım ismi anıldığında ise aklımda olan tek isim Fatih Terim.

Çikolata da istiyorum, bademli... Fıstıklı, sütlü, kakaolu da olsun. Sade çikolata da olsun.

Mübarek aylardayız drinkler alkolsüz...

Sesi güzel olan biri belki bir türkü söyler, en sevdiğimden

Sarı saçlarını deli gönlüme/Bağlamışım çözülmüyor Mihriban...

Ya işte böyle... İyi ki geldiniz... Sefalar getirdiniz...

:) İyi bayramlar... tüm bayramlara... tüm bayramlıklara...

 
Toplam blog
: 1929
: 661
Kayıt tarihi
: 11.11.06
 
 

  Hayatı ciddiye almam, emeği çok ciddiye alırım. Dünyanın en vazgeçilmez üçlüsü; çocuklar, çiçek..