Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 
 

Hakan Karaduman (Akdenizli)

http://blog.milliyet.com.tr/akdenizli

05 Kasım '06

 
Kategori
Felsefe
 

1/0. (..)

1/0. (..)
 

Size bir elma vermesem ve siz de bu elmayı aldığınızı sansanız. Daha sonra “elmanın tadı nasıldı” diye sorsam size, ne derdiniz? Sayın Savaş Sakar’ın anımsama teknikleri yazısını okuyunca niçe'nin “mutluluk geçmişin olmamasıdır” sözü geldi aklıma. Öyle ya, unutmak; her şeyi.

Peki ya güzel olanları?

Güzel olanlar az olduğundan kurunun yanında gidebilir mi dediniz? Peki.

Elmada kalmıştık; size elma verdiğimi anımsamıyorsunuz ama benim size tersini iddia edeceğime de inanmadığınızdan, en yakın bir zamanda yediğiniz elmanın tadını anlatmaya başlamanızdır 1/0=sonsuz.

Anımsamaya koşullusunuz;yoksa siz yaşlandınız mı?

Yaşamınız boyunca ölüme karşı “sıfır” sevgi beslediniz, ama bir gün öldünüz; eşittir sonsuz.

Siz, bir gün hayallerinizi süsleyen mutluluğu yakaladınız;mutluluk sizin şaşkın bakışlarınızın eşliğinde alaysı bir keyifle usulca giderken,”yaşamayı dilediğim olması gerektiği gibi değilmiş” dediğinizde hayalleriniz 1, gerçek 0; yine sonsuz.

Bir gün aniden, yani birden bire beklenmedik bir mutluluk size kucaklasa 1, ama vadedilmediği için 0; yine sonsuz.

Sonsuza taşımak her şeyi;bitmeyeceğe yani,

ve o gemide sıfır olmak

sıfır yer çekiminde.

var olmak hani 1 de

birden 1 e var olmak:0

yani sonsuz olmak;

unutmak=1

anımsamak her şeyi

tüm isimler beynimde

yüzleri de yanına topladım:0

bir tek "kesin" anımsamadım hatıraları;1

sen hep yanımdaymışsın güzel kadınım;1

"olasılığını seviyorum çekip gitmenin":1

"kendimi hep yanımda getireceğim":1

sonsuz olmak istemiyorum:1

birey olmak istiyorum:0

ben kimim?:1

ben kim?:1

ben... aslında sıfır toplamda,

ben.. 1

sağlıcakla

not: bölünmemektir ases olan.

 
Toplam blog
: 470
: 551
Kayıt tarihi
: 28.08.06
 
 

Ateşten denizleri mumdan gemilerle geçmeye" benzer hayatımız. Mutlaka mavi gökyüzü görünecektir. Gid..