Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

02 Aralık '06

 
Kategori
Gündelik Yaşam
 

1-0

1-0
 

Sizlere işe başladığım ilk aylarda başımdan geçen bir olayı aktarmak istiyorum. Bakırköy’de bulunan Carousel Alışveriş ve Yaşam Merkezi’nde hakla ilişkiler biriminin danışma bölümünde çalışmaktayım.

İyi giyinmiş orta yaşın üstünde bir beyefendi danışma bankosuna gelip çok sinirli bir şekilde yönetimle görüşmek istediğini söyledi. Şikayetini önce sözlü olarak dinlemek istediğimi sonrada yazılı olarak alabileceğimi söyledim. Kendisi "Hayır hanımefendi ben Türkiye’de hiçbir şeyin altına imza atmam" diye sinirli bir şekilde red etti. Bu durumda sizden konuyu sözlü alabilirim daha sonra da yönetime şikayetinizi aktarırım dedim.

Bunun üzerine "Ben emekli generalim ve doğma büyüme Bakırköylüyüm, Bakırköylü olmak büyük bir ayrıcalık. Bu alışveriş merkezinin bulunduğu yer eskiden Vita fabrikasıydı. 12 sene önce Amerika'ya yerleştim ve 12 sene sonra ilk defa Türkiye'ye geldim. Bakırköy'ün de kadar çağdaş bir yer olduğunu görünce çok onurlandım. Carousel'in bir eşi de Amerika’da bulunuyor. Çok iyi markaları da bir çatı altına toplamışsınız. Bir alt kattaki manzarayı görene kadar kadar her şey çok güzedil… İki genç kız cüzdanlarındaki son paraları para denkleştirip el falı bakan bir standa verdi. Koskoca Alışveriş merkezinin böyle bir firmaya yer vermesine ihtiyacı mı var? Bu hem yasal bir şey değil hem de günah. Bunu lütfen üst yönetiminize aktarın" dedi. Karşımda son derece sinirli bir halde derdini anlatmaya çalışan bu beye şikayetini mutlaka yönetime aktaracağımı belirttim.

Bankodan ayrıldıktan sonra fastfood katını sormak için geri döndüğünde benim tekerlekli sandalye üzerinde oturduğumu fark etti. Şaşkın bir ifadeyle "Kaza mı?" diye sordu. Geçirdiğim bir trafik kazası sonrası uygulanan yanlış ilk yardım sonucu uzun süredir tekerlekli sandalye kullandığımı anlattım. Bunun üzerine "Şimdi Carousel yönetimi 1- 0 öne geçti. Bu çağdaş zihniyeti kutluyorum ve tebrik ediyorum. Ben buraya gelene kadar simitçisi, biletçisi engelli idi. Türkiye’de engelli insanlarında istihdama ihtiyaçları var. Benim yurtdışında birçok engelli tanıdığım var ve hepsi mesleklerini yapabiliyorlar. Şimdi gördüm ki Carousel yönetimi sizi vitrine koymuş. Bu zihniyet meselesi. Tebrik ve taktir ediyorum. Siz buraya çok yakışmışsınız. Yönetiminizi 1-0 öne geçirdiniz. Sevgiler, saygılar" diyerek ayrıldı.

Bu arada konuyu yönetime aktardım. Duyarlı davranıp el falı standını kaldırdılar. Şikayet dilekçesini yazılı alamadım ama keşke Carousel’i 1-0 öne geçirdiğimi düşündüğü için yazılı ve imzalı bir yazı alsaydım...

 
Toplam blog
: 21
: 1227
Kayıt tarihi
: 02.12.06
 
 

1962 doğumluyum. 1994 senesinde geçirmiş olduğum bir trafik kazası sonucunda omurilik felçlisi oldum..