Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

26 Ocak '09

 
Kategori
Şiir
 

1+1

1+1
 

1+1


Hiç beklenmedik anda hiç beklenmedik zamanda çıktın sen, hesapsız sorgulamasız bir anlık boşluğumda alıp diyar diyar ruhumu teslim ederken ben sorgusuzca içimdeki çocuğun sevgilisi oldun.
Bir hayalin içinde;

bir + bir günü 1 yıl yapıp sevdim
bir + bir günün içinde bir bakışa seviştim
bir + bir günü içimde saklayıp benimle besledim
bir + bir günün getireceği günlere özlemi besledim
bir + bir gün içinde gökyüzünde gezdim
bir + bir gün içinde duvarlarımı indirdim
bir + bir gün deli gönülü boşluğa serdim
bir + bir günü +5 güne katıp gözyaşıma sel ettim...

Sonra;
artı günler ekside beni göndermeden
bir + bir gün içinde olup beni kesen sokakları da katıp sevilerimi de çantaya atip gitmeyi bildim...

 
Toplam blog
: 48
: 961
Kayıt tarihi
: 13.04.08
 
 

Merhabalar, ben Melek, 29 yaşındayım, Ankara'da yaşıyorum; bu sayfada yazılarımı paylaşmak ve yazdığ..