Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

27 Ağustos '07

 
Kategori
Çocuk Psikolojisi
Okunma Sayısı
785
 

1 Eylül dünya barış günü...

1 Eylül dünya barış günü...
 

Ben tize tüstüm...

Bana yayan söyyediyiz...

Ben akadasyayımya sotatta onnayabicektim...

Bana aç talcamı tölemediz...

Ben nici aç talıyom, ne tut yattım, atıma tis de yatmıyom, nici o zama...

Bana okuya gitcesin diyoysunuz, abam didemior, abim eyinye tilah var, tateş edio...

Bu tilahlal dumuyo, yeden pat eden seyyer akadasyayımı havaya ucuyuyo, onlar tatat, onlar ölü...

Bana onyar cennete addi diyola, ben de oyaya ditme istiyoyum...

Ben buyada yonlaysız ne yatıcam, oda onyayla oynabiyiyim, buydatiler bana oda zarar veyemezle...

Biyiyoyum, öyle oysa akadasyayım odan buyaya kacayaydı, dedek ki oda yutlular...

Bu dünadan, yutlu omak icin oyaya ditmem mi geyetiyor, buda yutlu oyamamıyım...

Ben anemi seyiyoyum, baybamı seyiyoyum, tadesleyimi seyiyoyum, atadasyayımı inyanları seyiyoyum...

Beni, ayiyemi, akadasyayımı seymeyenyeye biz ne yattık, ben onyayı tanımıyoyum, onyar beni kokutuyoy...

Ben anyamıyoyum, satız va, citolata va, seter va, bisitlet va, bebet, onuncat va veymiyoy...

Bana tilah dösteyiyoyla, komacan demiy ayabayayya geyiyoyya, ucuyoyya, attaya buuuum atıyoyya...

Ben böyye oymak, oyyamak istemiyoyum, soymadıyay bana ne isteyim, ben savas istemiyoyum, oyun oyyamat istiyoyum...

Bugün tünya baıs günümüs, baıs ne demek, isanyay neyi kutyuyo, he gün bi gün kutyuyoryay, aynamıyoyum...

Bir Eyyüy de diiy, ben he gün baıs isyiyoyum, akadaşyayımya tüstüyümye hemen baısıyoyum, biz baısıyoyuz...

Büyütyer tüstümü niye baısamaz, niye cocut büyütyeyin tüstüyüyle zarar görür, bizi nici tünyaya detiyiyosunuz...

Bütün cocutyaya senede bi gün yayan söyyetmet, bütün sene o yayayın acılayını bizlere yasatmak icin mi...

Ben size tüstüm, ama akadasyayımya oduyu gibi deyil, sizin gibi size tüstüm...

Ben size tüsüm, tüs...

İkinci Dünya Savaşı diye bilinen İkinci Büyük Emperyalist Paylaşım Savaşı, 1 Eylül 1939 günü Nazilerin Polonya'yı işgaliyle başladı. Ardında elliikimilyon ölü, milyonlarca yaralı, sakat ve moloz yığını haline gelmiş kentler ile acı ve gözyaşı bıraktı. Mayıs 1945’de son buldu. İnsanlık tarihinin bu en acımasız, en kanlı ve en kirli savaşının başladığı gün, yani 1 Eylül, Dünya Barış Günü olarak kabul edildi.

Savaşmadan barış, geçen yüzyılda olduğu gibi bu yüzyılda da mümkün olmayacak anlaşılan...

Tüm Dünya Çocuklarına kucak dolusu en içten sevgilerimle Z.T.KIRALOĞLU

Önerilerine Ekle Beğendiğiniz blogları önerin, herkes okusun.

 
Tıklayın, siz de blog yazarı olun! Aklınızdan geçenleri paylaşın!
Facebook hesabınızla yorum yapın, daha çabuk onaylansın!
Toplam blog
: 72
Toplam yorum
: 53
Toplam mesaj
: 15
Ort. okunma sayısı
: 1634
Kayıt tarihi
: 09.08.07
 
 

"Beklentiler denizinde boğulmaktansa, gerçekler ve gerçekleşenler nehrinde yıkanarak arınmayı tercih..

 
 
Yazarı paylaş
  • Tümünü göster