Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

06 Eylül '15

 
Kategori
Seçim
 

1 Kasım'da Türkiye kaderini seçecek

1 Kasım'da Türkiye kaderini seçecek
 

Haftalardır tartışıyoruz konuşuyoruz ama nedense konu seçime geldi mi hepimizin kafasında bir işareti beliriyor birden bire o da ülkenin durumu ne olacak?Basit bir soru oldukça değil mi ancak gel görelim bizim ülkemizde eleştirene dahi kötü gözle bakan insanlar var ne yazık ki. Neymiş efendim devletimiz hizmet veriyormuşta tepki vermeyelimmiş! İyide bizim meselemiz hizmet değil ki ülkemizin geleceği tamamen ama gel de bunları vatandaşımıza anlat işte.

Evet böylesine belirsizliklerle,soru işaretleriyle dolu bir seçime daha doğru  adım adım gidiyoruz. Bakalım bu süreç boyunca ülkemizde hangi dengeler yerinden oynayacak ve kimler fikir değiştirecek bütün bu gelişmeleri 1 Kasım'dan sonra hep beraber yaşayıp göreceğiz..Seçimlerin şimdiden ülkemize huzur,demokrasi en önemlisi barış getirmesini temenni ediyorum.

 

 

 
Toplam blog
: 30
: 153
Kayıt tarihi
: 03.03.11
 
 

30 yaşındayım Kocaeli Çayırova'da yaşayan bir yurttaşım, İstanbul'da doğup büyüdüm ve şu an bekar..