Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

28 Şubat '08

 
Kategori
Haber
 

1 Mart Cumartesi Panel

1 Mart Cumartesi Panel
 

3 Mart'ta yapılacak LAİK HUKUK LAİK EĞİTİM paneli afişi


İstanbul Kadın Kuruluşları Birliği İKKB, kadın haftası nedeniyle 1-12 Mart 2008 tarihleri arasında çeşitli etkinlikler düzenliyor. İlk etkinlik 1 Mart Cumartesi günü Kadın Araştırmaları Derneği tarafından düzenlenen TÜRBAN SARMALINDA LAİK HUKUK VE LAİK EĞİTİM adlı ilk etkinlik saat 11 de İTÜ Maçka yerleşkesi Mustafa Kemal salonunda başlayacak.

1 Mart 2008 Cumartesi İKKB " Kadın Haftası" etkinlik programı:

"Türban Sarmalında Laik Hukuk ve Laik Eğitim"
Tarih : 1 Mart 2008
Saat : 11:00 – 15:00
Açış Konuşması : Prof. Dr. Necla ARAT (Kadın Araştırmaları Der. Başkanı)
Saydam Gösteri:
Ilımlı İslamın Pençesindeki Kadın
Panel
Yöneten : :Prof. Dr. Aysel ÇELİKEL (İ.Ü.H.F. Öğretim Üyesi)
Konuşmacılar :Yekta Güngör ÖZDEN (Anayasa Mahkemesi e.Başkanı)
Prof. Dr. Süheyl BATUM (Bahçeşehir Ü. H.F. Öğr. Üyesi)
Mustafa GAZALCI (Eğitimci - Yazar)
Av. Özdemir ÖZOK (Türkiye Barolar Birliği Başkanı)
Düzenleyen : Kadın Araştırmaları Derneği
Yer : İTÜ, Maçka Yerleşkesi , Mustafa Kemal Salonu

İstanbul Barosu Kadın Hakları Merkezi de 3 ve 8 Mart 2008 tarihlerinde düzenlenecek iki toplantı ile Dünya Kadınlar Günü etkinlikleri içinde yer alıyor.*

LAİK HUKUK, LAİK EĞİTİM PANELİ

Üç Devrim Yasası’nın kabulünün 84. yıldönümü nedeniyle İstanbul Barosu Kadın Hakları Merkezince düzenlenen panelde “Laik Hukuk, Laik Eğitim” konusu ele alınacak.
Panel, 3 Mart 2008 Pazartesi günü saat 16.00 – 18.00 arası Orhan Apaydın Konferans Salonunda yapılacak.
İstanbul Barosu Başkanı Av. Kazım Kolcuoğlu’nun açılış konuşmasını yapacağı paneli İstanbul Kadın Kuruluşları Birliği Koordinatörü Av. Nazan Moroğlu yönetecek.
Panelin konuşmacıları ise Gazeteci – Yazar Abbas Güçlü ve Galatasaray Üniversitesi Hukuk Fakültesi Öğretim Üyesi Yrd. Doç. Dr. Şule Özsoy.
Türkiye Büyük Millet Meclisi tarafından, 429 sayılı Şer’iyye – Evkaf ve Erkan-ı Harbiye-i Umumiye Başkanlıklarının kaldırılması, 431 sayılı Hilafetin Kaldırılması ve 430 sayılı Tevhid-i Tedrisat Kanununun kabul edilmesi “Üç Devrim Yasası” olarak anılıyor.

ANAYASA’DA KADIN

İstanbul Barosu Kadın Hakları Merkezince, 8 Mart 2008 Cumartesi günü saat 10.00 – 12.00 arasında Orhan Apaydın Konferans Salonunda “Anayasa’da Kadın” konulu bir sunum gerçekleştirilecek.
Kadın Hakları Merkezi Başkanı Av. Aydeniz Alisbah Tuskan’ın sunuş, İstanbul Kadın Kuruluşları Birliği Koordinatörü Av. Nazan Moroğlu’nun açılış konuşmasını yapacağı toplantıda, “Sanatçı Gözüyle Sözde Sivil Anayasa” konulu bir sunum gerçekleştirilecek.

* http://www.istanbulbarosu.org.tr/Detail.asp?CatID=1&SubCatID=1&ID=3253

Not: 1-12 Mart tarihleri arasında etkinliklerin ayrıntılı programı elimize geçince yayınlanacaktır.

not: 3919 a YANGIN yazarak THK umuzun uçak alım kampanyasına katkıda bulunabilirsiniz.

 
Toplam blog
: 566
: 1338
Kayıt tarihi
: 11.07.06
 
 

Edebiyatla ilgileniyorum. Ayrıca amatörce belgesel film çalışmaları yapıyorum ve kültürel etkinlikle..