Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

01 Nisan '09

 
Kategori
Özel Günler
 

1 Nisan - Doğum günümüz

1 Nisan - Doğum günümüz
 

YAŞAM;sanırım görmediniz.şimdi şuradan geçti.yazık..görmediyseniz BÖCEK KADAR GÜZELDİ.Özdemir Asaf


BU GÜN DOĞUM GÜNÜMÜZ.

1 NİSAN'da doğmuşuz. İkizim ve ben.

''NİSAN 1 ŞAKASI.''

Önce ikizim doğmuş.

Ama sonra doğan büyük olurmuş.

Ayrı yumurta ikiziyiz biz.

Ne fiziki özelliklerimiz, ne de karakterimiz benzer.
O kadar farklıyız ki.

Son bir kaç yıldan beri ikizim doğum günümüzü birlikte kutlamak istemiyor.

Onun için önce eşi ve iki yetişkin kızı geliyor tabii.

Ben ondan 17 yıl sonra evlendim.

Kızım daha 15 yaşında.

Herkesin yeri, değeri ayrı benim için.

Bir tanecik kızım.

Çok çok değerli benim için.

Eşim de.

Ağabeyim ve ablam da öyle.

Annem-babam çoktan vefat etti.

Babamı pek hatırlamıyorum. Biz yedi yaşındayken hayata veda etti..51 yaşında iken.

Annem 20 yıl bir sürü hastalık çektikten sonra geriye dört evladını ve torunlarını bırakarak 22 yıl önce ayrıldı aramızdan. 70 yaşında iken.

Bir tek benim evlendiğimi, çocuğumu göremeden.

Benim ikinci yarım; bana hiç benzemeyen ikizim.

Ama, ben onun ikinci yarısı değilim herhalde.

Onsuz kutladığım 3-4 doğum günü oldu. Kırgınlıklar, alınganlıklar yüzünden. Şimdi nasıl kutlayacağız konuşmadık.

Son bir kaç günden beri kendi kendime hediyeler alıyorum. Eşimin namına. Kızımın namına. Onların düşünmediğinden değil. Neden bilmiyorum. Hediye önemli değil. Sevildiğimi bilmek, hissetmek istiyorum herhalde.

Gençlik yıllarım geride kaldı. Orta yaşın bir yerlerindeyim şimdi.

Daha kendim için ve ailem için yapmak istediğim çok şey var.

Gitmek, görmek, gezmek istediğim çok yer var.

Bu dünyadan ayrılmadan önce yararlı birşeyler yapmak, geriye güzel şeyler bırakmak, kendimi ve birilerini mutlu etmek istiyorum.

Hala bana uygun bir iş bulup çalışmak, üretmek, aileme maddi katkıda bulunmak istiyorum.

Daha güzel, daha çok fotoğraflar çekmek istiyorum.

Tekrar resim yapabilmek, bu konuda eğitim almak istiyorum.

Alıp da okuyamadığım bir sürü kitabımı okumak istiyorum.

Defalarca gezdiğim Bodrum Kalesini tekrar tekrar gezmek, yüzlerce defa fotoğrafını çekmek istiyorum.

Tekrar Venedik'e gitmek, bu sefer ailem ile gondola binmek istiyorum.

Gençliğimdeki gibi kilosuz ve daha sağlıklı olmak istiyorum.

Uyku ilacı almadan , TV başında uyuyakalmak istiyorum.

Başağrısız bir yaşam istiyorum.

Kızımın başarılarını, ileride çocuklarını görmek istiyorum.

Herşeyden çok;

daha güzel bir TÜRKİYE'de yaşamak istiyorum.

Daha yapmak istediğim çok şey varken; sevdiklerimle birlikte sağlıklı ve mutlu yaşanacak uzun zamanım olsun istiyorum.

Artık sevdiklerimin acısını yaşamak istemiyorum.

Sahip olduğum çok değerli arkadaşlarımla tüm güzellikleri paylaşmak istiyorum.

Mutlu yıllar KARDEŞİM.

Her zaman sağlıklı, mutlu ol.

Sevdiklerin hep yanında olsun.

DOĞUM GÜNÜN,

YENİ YAŞIN KUTLU OLSUN.

İYİ Kİ VARSIN.

HEP VAR OL.

SENİ ÇOOOOOK SEVİYORUM.

selma er

 
Toplam blog
: 90
: 2676
Kayıt tarihi
: 30.01.09
 
 

Merhaba, Marmara Ünivesitesi İşletme Fakültesi ve Anadolu Üniversitesi Halkla İlişkiler mezunuyum..