Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

01 Nisan '11

 
Kategori
Gündelik Yaşam
 

1 Nisan 1 insan 23 Nisan neşe doluyor insan

1 Nisan 1 insan 23 Nisan neşe doluyor insan
 

Az sonra okuyacağınız yazıyı Nisan 1 nedeniyle yazmış olsam da asıl konumuz yurdum insanının şaka anlayışı. Biz Türkler 1 Nisan şakası yapmaya çok hevesli bir millet değiliz; her günü 1 Nisan tadında geçirdiğimiz ve hayatımızı zaten bir şaka gibi yaşadığımız için özel bir güne ihtiyaç duymayız, yaptığımız şakalar zeka ürünü olmadığı için şaka yapmak için fazla kafa yormaya gerek duymayız. Okul yıllarından örnek verecek olursak ders esnasında kalemimizi sıra arkadaşımızın kulağına aniden sokmak, yine sıra arkadaşımız derste söz aldığı esnada bazı delici aletleri dik bir ekilde sırasına koymak gibi abuk ama yapan kişinin hayvanca güldüğü şakalara imza atmışızdır. Okul yıllarından sonra da bu garip hallerimiz devam eder. Mesela benim sırf şaka olsun diye üstüne araba sürüp arkadaşının ayağını kırmış bir arkadaşım var. Yemin ediyorum size ayağı kırılan kişi de o kişinin ayağını kıran da hala arkadaşım; ancak şu anda ikisinin son durumu ne, onu bilemeyeceğim. Tam bir yurdum insanı vakası. Gerçi bu şaka yukarıda resmini koyduğum haber sütunundakinin yanında solda sıfır kalır da. Şaka yapmak için arkadaşnın makatına kompresörle hava vererek arkadaşını komaya sokmuş sevgili yurdum insanı. Kimin aklına gelir böyle bir şaka, bu nasıl bir fantezidir arkadaş. Bu ülkede şaka yaparken insan öldürenler var. Şaka gibi değil mi? 

Şakasız bir 1 Nisan dilerim 

İYİ SEYİRLER 

 

 
Toplam blog
: 61
: 1429
Kayıt tarihi
: 30.03.11
 
 

Buraya  cancanlı şeyler yazmayı çok isterdim ama ortalama bir memur maaşıyla geçinen evli ve çocu..