Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

28 Haziran '22

 
Kategori
Bayramlar
 

1 TEMMUZ BAYRAMIM

1 TEMMUZ BAYRAMIM

İniltim delip geçti, kıpkızıl semaları

Siyah dumanlara büründüm

Temmuz güneşi kavurdu bedenimi

Acıdan kavruldum, bas bas bağırdım.

Ebe doğurtamadı

Yıldızlar kaydı gözlerimden

Eridim yok oldum.

Sonsuz gecenin sabahında

Uçan taksi götürdü

Tokat’tan Turhal Hasta hanesine

Bıçak darbeleri ile doğurdum seni.

Feryadımdan bayılmış deden,

Ölüyor kızım diye dövünmüş ninen.

Gözümü açtığımda gördüm

Kordon dolanmış boynuna

Simsiyah bedenini.

Doktorlar, hemşireler koşuşturdular

Ölmek üzere olan bebeğimi dirilttiler

Acılar içinde ellerimi uzattım

Verin yavrumu bana diye yalvardım.

Sanki bir ışık doğdu içime,

Müzikler çalındı beynimde

Dualarım, adaklarım, kurbanlarım

Doğmuştu benim sevgili yavrum

Ayım, yıldızım, güneşim

1 Temmuz Kabotaj Bayramım.

Yıllar ne çabuk geçti

Şimdi sen iki deli kanlı babasısın,

Gör evliliklerini, kokla tat meyvelerini,

Doğum günün kutlu olsun oğlum.

NAHİDE ÇELEBİ

0ĞLUMUN DOĞUM  GÜNÜ İÇİN YAZILDI

 

 

 

 
Toplam blog
: 1977
: 1045
Kayıt tarihi
: 25.11.08
 
 

Erzurum doğumlu, Ankara'da yaşıyor. D.T.C.F mezunu, emekli lise öğretmeni, evli, 2 çocuklu. "İsya..