Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

10 Ocak '18

 
Kategori
Ekonomi - Finans
Okunma Sayısı
1577
 

1 TL FETÖ Parası..

1 TL FETÖ Parası..
 

Vallahi gerçektir..

Bugün bir arkadaşım, 1 TL gösterdi..

‘’Nerden buldun?’’ diye sordum:

Abi bankaya elektrik borcu yatırdım bankamatikten, üstünü verirken bu 1 TL’yi de verdi..

Ver bakayım dedim, ulan bu 2012 basımı FETÖ parası değil mi?

Evet abi..

Yahu  FETÖ darbesi olmuş, halen FETÖ parası tedavülde mi?

Bir araştırma yaptım.

Meğer hala tedavüldeymiş, yani toplatılmamış..

CHP'li Mehmet Tüm geçen ay (Aralık-2017) soru önergesi veriyor:

Türkçe Olimpiyatları parası tedavülde olmasının gerekçesi nedir?

Bu paralar ‘muhtelif alanda ün yapmış’ hangi Türk büyüğünü anmak içindir?

Bu paraların geçerliliği neden iptal edilmemektedir?

İlgili devlet dairesi ne diyor bu soruya?

Hazine Müsteşarlığı Darphane ve Damga Matbaası Genel Müdürlüğü tarafından hazırlanan cevap metninde, “2017 yılı Ekim ayı sonu itibariyle tedavülde toplam 1.468.707.512 adet 1 Türk Lirası bulunmaktadır. Bu miktara; 70.000.000 adet 15 Temmuz tedavül hatıra parası, 1.000.000 adet Sayıştay hatıra parası ve 1.000.000 adet Türkçe Olimpiyatları hatıra parası da dahildir.”

Kabaca 1 milyar 468 milyon adet 1 TL’lik demir para tedavüldeymiş. Bunların içinde 1 milyon adet Türkçe Olimpiyatları hatıra parası da varmış..

Darbenin üstünden neredeyse 18 ay geçmesine rağmen bu paralar iptal edilmemiş yani bir şey yapılmamış..

O zaman ben buradan Sayın Cumhurbaşkanımız Erdoğan’a çağrıda bulunuyorum:

Lütfen talimatınızı verin!

Bu paralar hemen iptal edilmeli ve tedavülden kalkmalıdır.. Çünkü bu paralarla hala FETÖ propagandası yapılır..

 

Araştırmacı Yazar Ömer ÖZDAMAR

Bucak-BURDUR

Facebook : https://www.facebook.com/omerozdamar62?ref=tn_tnmn

Twitter : https://twitter.com/omerozdamar

İnstagram : https://instagram.com/omerozdamar/

 

Önerilerine Ekle Beğendiğiniz blogları önerin, herkes okusun.

 
Tıklayın, siz de blog yazarı olun! Aklınızdan geçenleri paylaşın!
Facebook hesabınızla yorum yapın, daha çabuk onaylansın!
 
Toplam blog
: 674
Toplam yorum
: 3566
Toplam mesaj
: 343
Ort. okunma sayısı
: 2262
Kayıt tarihi
: 17.01.07
 
 

 2007 yılından beri Milliyet Blog'da yazarım. 2009 yılında 'Normal Ötesi Aşk' ve 'Normal Ötesi Aş..

 
 
Yazarı paylaş
  • Tümünü göster