Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

02 Ağustos '10

 
Kategori
Blog
 

10.000. Yorumcuma 1+1 bir daire hediye edeceğim!

10.000. Yorumcuma 1+1 bir daire hediye edeceğim!
 

orta kat köşe başı!!


Akşam üzeri ufaktan bir dalmışım evin girişindeki kanepenin üzerinde. Komşum torununu gezdirirken yanıma geldi uyandırdı beni.

“Serin serin yatıyorsun Ahmet!”

“Dün akşam da uyumuşum, ondan herhalde! İşler nasıl Abi?”

“Yaprak kımıldamıyor!”

Komşum inşaat mühendisi. Müteahhitlik yapıyor.

“Sen ne yapıyorsun? Emekliye ayırdın kendini bakıyorum!”

“Ayırdım Abi! Camda bir artı bir daireler diyorsun, var mı o tip dairelerinden Abi!”

“Var tabi! Lazım mıydı?”

“Kafamda bir proje var da onu düşünüyorum. Yakında ararım seni!”

“Banka kredili veriyorum! Leb-i derya dairelerim var!”

“Çok iyi Abi! Yakında ararım seni, biraz zaman var da!”

Mustafa Abiye söylemedim ama düşüncem şu!

Yedi bin yorum almışım bu zamana kadar! On bininci yorum sahibine bir artı bir, bir daire hediye edeyim diye düşünüyorum!

Kombili, mutfak dolaplı, yerler ahşap parke, alt kat komşusu psikolog, üst kattaki sosyolog, tipik bir orta kat daire!

Asansöründe Nitşe’den özdeyişler yazılı! Çıkarken inerken canınız sıkılmıyor!

Mustafa Abi bahsederken ağzım açık kaldı!

Unutmayın; 10.000. yorumcuma hediye edeceğim!

Bol şanslar arkadaşlar!

 
Toplam blog
: 1640
: 466
Kayıt tarihi
: 27.01.07
 
 

Doğum tarihim değişmedi ama çok şey değişti bu güne kadar. En başta, dede oluyorum! Evet; şaşırdı..