Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 
 

Diyetisyen Şengül Üre

http://blog.milliyet.com.tr/diyetinfo

02 Ekim '17

 
Kategori
Beslenme
Okunma Sayısı
57
 

10 Diyet Hatası

10 ÖNEMLİ DİYET HATIRLATMASI
1- Kahvaltısız güne başlamayın. Ama kahvaltı yapınca kilo alıyorum tartıda fazla çıkıyorum dediğinizi duyar gibi oluyorum .Eğer güne kahvaltısız başlarsanız her öğünde yediğinizi bedeninizin depolama eğilimi artar.Her öğünde kilo alırsınız .
2- Yanlış ve hızlı kilo verdiren diyetlerden uzak durun Yanlış yapılan diyetlerden su ve kas ağırlığınızın kaybına neden olacağı için kısa bir sürede hızla yağlanarak kilo almanıza neden olur.
3- Doğru beslenme programı yağlarınızı eritir.Doğru beslenme programı yada diyet derialtı ve depo yağınızı yakarak zayıflamanıza yardımcı olur. Yalnış uygulamalar deri altındaki yağ dokusunun erimesine değil kas kitlesinin erimesine neden olur.
4- Yürüyüş yapmayı ihmal etmeyin Yaptığınız beslenme programı ya da diyetinizin etkili bir spor aktivitesi ile desteklenmesi size destek olur. Bu nedenle mutlaka gün içinde süreli egzersiz yapmaya çalışın. Unutmayın her gün 45-60 dk yürüyüş iç organ ve deri altı yağ dokusundaki yağlanma probleminin çözümüne yardımcı olacaktır.
5- SU İÇMEK ZİNDE FORMDA ENERJİK OLMANIZI SAĞLAR Su içiyorum ödemim artıyor şikayetini sıklıkla duyuyoruz.Yeterince su içip içmediğinizin takibini idrar renginizi kontrol ederek yapabilirsiniz .Özellikle yaz aylarında fazla su kaybıyla birlikte idrar renginiz oldukça koyu gözükür.Bu nedenle düzenli su içme alışkanlığına kazanıp bağırsaklarınız ve kaslarınızdaki suyu koruyabilirsiniz ve kilo verme sürecinize yardımcı olursunuz.
6- Tahıl grubu gıdalardan ve ekmekten uzak durmayın.Ekmek ve tahıl grubu gıdaları yemezseniz kilo vermeniz ve verdiğiniz kiloyu korumanız zorlaşır .Aldığınız kaliteli karbonhidrat kaynaklarını azatlığınızda rafine karbonhidrat kaynaklarını gereğinden fazla tüketilerek hızla kilo artışına neden olur.
7- İnsülin direncinizi ile dogru beslenerek mücadele edin :İnsülin direncini doğru medikal tedavi sağlıklı besin doğru beslenme yöntemi ve doğru egzersiz ile rahatlıkla yönetilebilir.Yanlış diyet veya beslenme programları karaciğer ve kasların insülin duyarsızlaşmasını arttırarak kilo sorunum bir kısır döngüye girmesine neden olur.
8- Bol yeşil yapraklı sebze tüketin
9- Mevsim meyvelerini mutlaka ihtiyacınız ölçüsünde tüketin. Vücudunuzu fruktoz bombardımanına maruz bırakmadan ihtiyacınız ölçüsünde tüketildiğinde yaşam kalitenizi arttırır.
10- POZİTİF DÜŞÜNÜN ÇIKTIĞINIZ UZUN YOLCULUKTA YOL ARKADAŞLARINZI İYİ SEÇMEYE ÇALIŞIN

Önerilerine Ekle Beğendiğiniz blogları önerin, herkes okusun.

 
Tıklayın, siz de blog yazarı olun! Aklınızdan geçenleri paylaşın!
Facebook hesabınızla yorum yapın, daha çabuk onaylansın!
Toplam blog
: 18
Toplam yorum
: 0
Toplam mesaj
: 0
Ort. okunma sayısı
: 52
Kayıt tarihi
: 22.05.08
 
 

1991 Hacettepe Beslenme ve Diyetetik Diyetinfo-Diyetisyen Şengül Üre. Sağlıklı beslenme ile zayıf..

 
 
Yazarı paylaş
  • Tümünü göster