Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

11 Şubat '10

 
Kategori
Şiir
 

10 Kasım

Bugün Atam öldü,

En acılı günüm benim,

Ne kadar anıt okusam,

Gelmeyecek kişi o,

Keşke gelse,

Bizi korusa,

Millette yardım etse,

Başımızda dursa.

NOT: Ben burayay açalı çok kısa süre oldu 4-5 gün ama bu kadar sevileceğimi bilmiyodum. Herkeze teşekkür ediyorum. Sizin gibi büyük yazarlarınların elini su dökemem ama 95 kişi benim şiirlerimi okumuş. Benim şiirlerime önem vermeniz beni onurlandırdı. İnşallah size yaranırım benim dayım ofir onunkisinlerde dahada güzel isterseniz orayada girebilirsiniz. Hoşçakalın sağlıcakla kalın.Birde direvicent`ten bir sinema yazmasını istiyorum.Tabiki kendi isterse iyi gün dileklerimle DDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDD

küçük yazar:bena ışık tut

YORUMLARINIZI BEKLİYORUM

 
Toplam blog
: 20
: 392
Kayıt tarihi
: 30.01.10
 
 

Ben yaşamayı seven insanım. İçimde gafleti anımsatan sözcük bulamazsınız. Emlak işlerinizi bana b..