Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

16 Ekim '19

 
Kategori
Sivil Toplum
 

10 Kişiyle Engelli Hakları Semineri

Yeni taze başkan olmuştum. Daha önceden yöneticilik tecrübelerimiz vardı ama inisiyatifi başkalarındaydı. O zaman okullardan öğrenci toplayıp salon doldurma sihirbazlıklarını da bilmiyordum. Sevgili Mustafa Bügelek abiyi çağırdım. Her yerden duyurularımı yaptım. Kocaman gençlik spor bakanlığının hakemler seminer salonunu kapattım. AA oda ne 10 kişiyle seminer yaptık. O zaman ne olursa olsun kaç kişi gelirse gelsin faaliyetlerimi dernek merkezinde yapacağım dedim.

Bu cumartesi günü aşırı kalabalık oldu. Adamı arıyorsun abi faaliyete gelecek misin? adam geleceğim der gelmez gelmeyeceğim der gelir. E başımızın üzerinde yeri var. Ama bu işlerde plan programda olsa güzel olur da olmuyor. Lütfen katılacaklar cevap versin diyorsun o da olmuyor. O yüzden cumartesi günkü etkenlikte yer istemedim. Çünkü 500 kişilik salonda 10 kişiyle seminer verme tecrübesi bana çok şey öğretti. Belki farklı önerileri olan beni zenginleştirir ve benim bilmediğim yöntemleri öğretir.

Salih Arıkan, Tel: 0506 514 96 93

 

 
Toplam blog
: 1156
: 67
Kayıt tarihi
: 17.11.16
 
 

1977 Manisa Akhisar'da doğdum. 1986 İzmir Bornova İzmir Körler Okulu'na başladım. 1997 İzmir Karaba..