Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

16 Ocak '09

 
Kategori
Blog
 

10 MB yazar ve okuruna kitap hediye etkinliği sona erdi

Siz değerli Milliyet Blog yazar ve okurlarına, bana jest olarak gelen on adet Demirci Mehmet Efe I kitabını hediye edebilmek için 12 Ocak 2009 günü bir blog kaleme almıştım.

MB okur ve yazarları, beklediğim ilgiyi bu etkinliğe göstermediler. Yazı, yüzün üzerinde okunmasına rağmen, yalnızca altı kişi yorum bıraktı. Sanıyorum, burada benim hatam da var. Eğer yorum bırakanlara değil, bana gizli mesaj atan on kişiye göndereceğim deseydim, inanıyorum ki talep daha fazla olacaktı. Diğer yandan, MB editörleri de, kanaatimce yazının içerisinde reklam unsurları var endişesiyle bu yazıya umduğum desteği vermediler. Olsun, yine de yayınlamaları ayrı bir incelikti.

İşte bu gerekçelerle, kitap hediye etkinliğine son veriyorum. Bloga yorum bırakarak, bu değerli eseri almaya hak kazanan sevgili MB blogerların isimlerini burada anmayacağım.

Kendilerinin mesaj kutularına, posta adresi bildirmelerini hususunda bir mesaj bıraktım ve adresleri edinir edinmez en kısa sürede kitabı ulaştıracağım. Yorum bırakarak, bana bu kitabı kendilerine ulaştırma fırsatı verdikleri için kendilerine teşekkür ediyor, keyifli okumalar diliyorum.

Elimde bulunan dört kitabı ise neden bana göndermedi de böyle bir şey yaptı diyerek, bana gönül koyduklarını düşündüğüm bazı dost ve arkadaşlarıma göndereceğim. Bu gecikme için onlardan özür diliyorum.

Daha önceden bildiğim, geçen gün bir arkadaşımın hatırlattığı özlü hikayeciği sizlerle paylaşarak satırlarıma son vermek istiyorum:

Mevlana’ya sormuşlar;
“Falanca, sizin arkanızdan çok atıp tutuyor, neden acaba?”
Ünlü düşünür cevap vermiş;
“Bilmem ki ona bu aralar bir iyilikte de bulunmamıştım.” .

Neden mi anlattım? Bilmem ki, içimden geldi sadece.

Sevgiyle kalın.

 
Toplam blog
: 36
: 1120
Kayıt tarihi
: 21.09.07
 
 

İstanbul'da 1967 yılında doğdum. Askerlik harici bütün yıllarım bu şehirde geçti. İşletme mezunuyum,..